foto's

A

Anoniem

Guest
Goeiemorgen dames,

Eindelijk weer es een berichtje vanuit Drachten. Een tijdje geleden heb ik me aangemeld bij jullie forum en na die tijd eigenlijk niks meer van me laten horen (schaam schaam) dat kwam door een samenloop van omstandigheden waar ik jullie niet mee zal vervelen....
Maar nu probeer ik al een tijdje een foto te plaatsen hier maar op één of andere duistere wijze krijg ik dat niet voor elkaar. Ik krijg wel wat in beeld (een soort overzicht) maar ik kan geen foto's plaatsen (boehoe) en dat lijkt me nu juist zo leuk om ons stoere kereltje ook aan jullie te tonen.
Zouden jullie mij misschien kunnen uitleggen hoe jullie foto's plaatsen??

Bij voorbaat dank

Groetjes Asseliene.

Hey,
Zie mijn topic hieronder. Maar misschien heb je daar niet veel aan omdat je al weet hoe het moet maar dat het gewoon niet lukt...
Groetjes, Esther.

Hoi,

Je kan je foto's alleen plaatsen als ze al ergens online staan, dus bijvoorbeeld een eigen babypagina of hyves.

Als je ze op die pagina hebt, dan moet je zorgen dat je de hele foto ziet, dus niet de preview. Dan is het rechter muis knop, kopieren en dan hier een berichtje openen, weer rechter muis knop en plakken maar.

Ik hoop dat het lukt.

Groetjes Nanda

Terug
Bovenaan