Foto's???

Hallo dames,

Wat zijn er al veel van jullie die een echo hebben gehad... Ik weet nog steeds niet wanneer ik aan de beurt ben. Morgen ga ik voor het eerst naar de huisarts(hier is geen verloskundige praktijk) en dan hoop ik meer te horen. Vandaag heeft LindaG80 haar echo...ik hoop dat je ons straks even goed nieuws komt brengen, dat alles goed is met kleine uk in je buik. Jullie vinden het vast net zo spannend weer als mij. Wil gewoon even horen en zien dat alles goed is daarbinnen en zien dat het er 1 is, hihi.

Ik vroeg me af: is er al iemand met leuke foto's van de echo. Volgens mij moet je die hier ook gewoon op kunnen zetten....toch??? Ben erg nieuwsgierig wat voor mooie plaatjes jullie allemaal hebben.
Nou ik zie het wel. Tot snel. Liefs mij

Hoi,

ik ben net terug van de VK. Ik krijg mijn echo pas in de 12 - 14de week.. Ben vandaag precies 8 weken.. Ik moet dus nog een maand wachten...
Ik hoop ook snel een foto te zien =) en een kloppend hartje te horen. Daarnet kreeg ze 't hartje niet te pakken.. Dus op dit moment weet ik niet eens of ik echt werkelijk zwanger ben haha. De test zeg van wel, de kwaaltjes (buikkrampen, misselijk) zeg dat ook.. Dus zal wel zwanger zijn =P

-x-
Shirley

Terug
Bovenaan