Foto-boeken, ervaringen?

Hoi dames,
Ik ga m'n foto's eens in een album plaatsen. Via internet wel te verstaan.
Hebben jullie al ervaringen daarmee?
Hoe was de kwaliteit? Hoe waren de mogelijkheden er wat leuks van te maken? Makkelijk programma, of erg omslachtig?
Ik hoor het graag!
Liefs Nelleke

Hey Nelleke, ik heb er nu 3 en alledrie van de hema. Makkelijk te maken (je kent mij op computergebied he? hihi), niet al te duur en een mooie kwaliteit.
Zelfs de kleur/print van de kaft kan je zelf uitkiezen/maken.

Succes ermee!

groetjes van Cissy

Ik ben ook helemaal fan van Hema...maak al sinds 2007 boeken met ze. Ik heb nu van ons alledrie een boek en dat houd ik het hele jaar door bij en dan bestel ik ze in januari van het jaar daarvoor. Je kunt pagina's bijkopen en zo heb ik dus per jaar 1 boek. Heel overzichtelijk en niet te duur!

Succes!

gr. patty

hey hoi,

ik doe alles via www.wij.nl en dan de fotoservice ff opzoeken....(is van webprint) en dat bevalt me ontzettend goed.....

is ook een stuk goedkoper dan de rest....

heel veel suc6 ermee.....ik doe tot nu toe alles nog op de oudewetse manier voor mezelf maar voor de opa`s en oma`s maak ik altijd van die fotoboeken....

liefs denise en coo

Heb inmiddels meerdere boeken besteld via het kruidvat. Vind ze prima. Makkelijk programma om ze mee te maken.
Ook 1 boek via Schlecker. Was ook goed. Maar Schlecker is hier helaas weg. En ik ga niet een eind ervoor rijden. (hoewel ik het ook thuis kan laten bezorgen hoor)

Groetjes, Cathy

Ja HEMA!!!
Kom maar inkijken als je wilt...

Ik vind het leuk om te doen en met de software kan je redelijk eenvoudig mooie dingen maken. De prints zelf zijn niet supergoed van kwaliteit maar dat zeg ik als vormgever. Geldt waarschijnlijk voor al die boeken want ze komen bijna allemaal uit de zelfde fabriek ;-)

Veel plezier (het is wel veel werk trouwens).

Hoi hoi!

Ik heb er nu eentje besteld bij de Henzo, echt een aanrader, kost wel 55 euro voor een album, maar dan is het ook een ECHT gaaf fotoalbum, met super dikke bladzijden, en kleurgetrouw!
Echt helemaal top! Doe er al een jaar over, en heb hem pas besteld maar ben tevreden!
zitten ook veel bewerk opties in, zoals kaders, achtergronden, foto bewerkingen en ga zo maar door!

Succes!!

En als we hier foto`s konden plaatsten deed ik het direct... grommie de grommie!

Liefs wendy

Terug
Bovenaan