foto/filmopnames?

Hoi meiden,

Waar ik heel benieuwd naar ben: wanneer willen jullie foto's/ filmopnames hebben? (pas na de bevalling of ook tijdens?) Tijdens mijn eerste bevalling wilde ik dat absoluut niet maar nu heb ik er best wel spijt van; ik had bijvoorbeeld best een bandje met film willen hebben van de bevalling, kun je achteraf altijd nog beslissen om wel of niet te kijken. Gewoon, camera op statief en dan laten draaien. Of is dit heel raar?

Liefs,Marcia mv Puck en  27,4 zwanger

helemaal niet raar.
Als het achteraf niet goed voelt wis je de boel gewoon zonder te kijken!

Ik heb met mn eerste bevalling altijd gezegd dat ik geen foto's wilde van de geboorte maar alleen nadat het kindje geboren was.
Nu kreeg ik ongepland een keizersnede, dus even iets anders. Daar zijn wel hele mooie foto's van gemaakt die ik af en toe met veel interesse bekijk.
Denk nu dat ik gewoon wil dat er de hele tijd foto's worden gemaakt. Wissen kan altijd en ontwikkelen hoeft niet meer, dat scheelt.
Een video wil ik denk ik alleen van na die tijd.
Wat ik wel belangrijk vind is dat je een ander niet 'opzadelt' met foto's en film van je bevalling. Als iemand het heel graag wil zien prima, maar ik denk dat foto's die voor jou heel mooi kunnen zijn voor een ander misschien wel afschikwekkend zijn!

Groetjes Annemiek

Hoi,

IK heb altijd gezegd, geen foto's en zeker niet van mijn vagina. En ook zeker niet als het kind er uit komt.
Nu heb ik geen prettige bevalling gehad en mijn verloskundige ging mee naar het ziekenhuis en droeg mij over aan de gynaecoloog. En de verloskundige heeft toen allemaal foto's gemaakt (ja ook precies dat het hoofdje stond enzo)
Ik heb de foto's niet meteen bekeken, dat kon ik niet. Maar na een paar weken durfde ik het wel en ik ben er heel blij mee. Dus bij de volgende mag het van mij weer!
En een camera draaiend is niks voor mij, dan heb je ook geluid en dat liever niet.

groetjes Maris

Hi hi,

Ik wil wel graag opnames met de camera, misschien dat mn man die ergens verdekt kan opstellen zodat de beelden ook nog best "charmant" zijn. Foto's wil ik op zich ook wel maar je hoort wel eens dat je op het moment supreme niet wil dat iemand er foto's van maakt. We will see maar het lijkt me wel iets wat ik misschien zelf (en niet het kraambezoek) terug wilt zien...

Greets Janneke

Terug
Bovenaan