Foto maken...

Heeft iemand een goude tip om een leuke verjaardagsfoto te maken voor de uitnodiging?

Ik had het idee om met een ballon met 1 te werken en ook geprobeerd maar ze smijt met dat ding heen en weer en dan kun je raden hoe de foto`s eruit zien...hahahah.

Ook met haar en slingers erop geprobeerd...ook geen succes.
Ze moet maar 1 sec kijken in de camera en stil zitten...nee dat gaat hem nie worden...grrrr...

Mama heft iets in haar hoofd en haar dochter denkt er anders over..

Hoe doen jullie dit en hebben jullie een goude tip.

Ik hoef maar 1 toevals treffer te hebben..hahahah

Met een mooie (zelfgemaakte) feestmuts?

Ik weet dat op de basisschool de juf/meester altijd een mooie papieren 'kroon' maakte, gewoonmet een rechte reep papier en dan op maat maken en lekker veel glitter etc. op plakken.

Of d'r kinderstoel versieren en haar daarin zetten?

Of zo'n feesttoeter, Warrwn stopt echt álles in z'n mond en met zo'n toeter is dat ook juist de bedoeling.

De HEMA heeft best een leuk assortiment kinderverjaardagspul, misschien eens neuzen ter inspiratie?

Veel plezier!!
Evje

Succes!!

Hey,

Ik heb gister DE foto gemaakt. Ik heb de hele box gevuld met ballonnen en haar daar tussen gezet. Het kostte me 35 (!) foto's maar uiteindelijk kon ik nog kiezen tussen twee leuke foto's ook :)
Mijn camera bleek een stand te hebben speciaal voro kinderen, dat hij net iets sneller afdrukt.

Liefs,

T

Ik heb een hoedje gekregen met 1 kaarsje erop, dus die doe ik Julia op en dan maak ik een foto! Hoedje roze met wit en een kaarsje volgens mij bij de action gehaald....

Terug
Bovenaan