Foto mama fiets

A

Anoniem

Guest

En dit is hem dan mijn nieuwe fiets.
Nu zit er ook nog een buggy mee bij op maar heb gauw een foto gemaakt voor het te donker zou worden.
Ben er helemaal blij mee

Groetjes
Inge

Hey Inge,

Mooi fiets zeg, daar zullen jullie vast veel plezier van hebben als het mooier weer wordt...
Ik heb ook zo'n mama fiets en het fietst heerlijk en je kan ook gewoon goed afstappen, dat is wel zo veilig als eraf moeten springen, haha...
Veel plezier ermee!!!

Groetjes, Patricia...

Hai,

Ik heb ook een mama fiets, vorig jaar via het fietsplan van mijn werk gedaan, want ze zijn erg duur. Ik heb de gazelle bloem fiets. Ze fietsen heerlijk en zijn echt handig, vooral de dubbele standaard. Ik heb bij mijn fiets nog dat ik het stuur op slot kan zetten, heb jij dat ook?

Groetjes Linda

Ps veel fiets plezier

hoi Inge,

ziet er mooi uit hoor! Daar ga je vast heel veel plezier van hebben.
Veel veilige kilometers fietsplezier gewenst!

groetjes Tamar

Ziet er mooi uit zeg! Ik heb een 'gewone' fiets met nu nog een fietsstoeltje voorop, maar wil binnenkort overstappen op een stoeltje voor achterop. Maud wordt nu toch behoorlijk zwaar aan het stuur!

maar wat ik mij afvraag -> passen je fietstassen er nog wel op en kun je ze ook goed gebruiken als je de voetensteuntjes van het stoeltje (in mijn geval een bobike) erop hebt? Ik doe nl alles op de fiets, ook de boodschappen en heb mijn fietstassen toch echt hard nodig! Beetje lastig als ik die dan niet meer kan gebruiken...

Terug
Bovenaan