Foto Meike

Hoi,

Even een berichtje; Meike slaapt, Tessa slaapt, Papa slaapt en mama is wakker!

Bedankt voor de felicitaties. Meike is al een weekje oud en het gaat goed! De kraamhulp is vanochtend vertrokken (mocht nog wel 2 weekjes blijven hoor!, wat een werk heeft zij gedaan!)

Bevalling viel idd wel mee, was lekker thuis. Na een paar uur (6) weeen bleek het feest al los te barsten en de verloskundige vond het een unieke bevalling; Ik was nog bezig om een wee weg te puffen (had nog niks gehoord van persen) en tijdens het puffen heb ik onbewust zoveel kracht gezet dat ze geboren werd. We hebben we later nog goed over gepraat, ook omdat ik nog voor mijn gevoel helemaal niet klaar was om te persen!

Meike drinkt goed aan de borst, slaapt s'nachts erg goed en is met uitzondering van namiddag en begin van de avond lekker in dromenland. De hitte verdraagt ze wat minder en daardoor valt ze s'middags niet goed in slaap. Ze ligt dan lekker in je armen wel te slapen!

Tessa vindt het allemaal nog wat druk, maar nu de meeste  visite  geweest is en de kraamhulp weg kunnen we onze draai  zien te vinden met z'n viertjes!  Meike krijgt veel kusjes van haar, en ze helpt goed mee. Papa is ook weer haar grootste vriend nu mama veel boven is en bezig is met de baby!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006) en mv Meike (21-7-2008)

P.s: alle jarigen: proficiat
p.s.2: alle berichten: ik reageer nog een andere keer!

Tessa bekijkt eens hoe Meike wakker wordt....

Klaar om aan te vallen.......honger heeft ze genoeg! (wat een bos haar he!)

Ooooohhhhh............. smelt........!!! Wát een liefie Lisenka.

Heftig lijkt me dat, het verhaal van je bevalling. Goed dat je er zo over kunt praten, dan krijgt het sneller een plekje. He, het gaat echt lekker zo te lezen en nu met de (eerste)drukte achter de rug kun je fijn gaan werken aan de rust in je gezin.

Geniet lekker verder, je hebt veel om trots op te zijn!
Groetjes
Susan

Nogmaals   gefeliciteerd met je 2e prachtige meid, en idd, wat een mooie bos haar!! Ook een ontzettende pluim voor jezelf, dat je het zo goed hebt gedaan!!! Geniet van je mooie gezinnetje, pure rijkdom!!!

Mooie foto's hoor!
Echt een rijkdom, twee van die mooie, gezonde kinderen.
En wat heerlijk even een momentje voor jezelf terwijl iedereen op bed ligt!
Geniet van de rest van je kraamtijd en van je gezinnetje natuurlijk.

Groetjes,
Geeske.

Hoi Lisenka

wat een scheetje zeg, ik zou willen dat die van ons al in het eigen bedje lag maar die wil er niet uitkomen...
Samen met Leeuwjte06 wachten we af tot ook wij de kleintjes hebben (weet even niet meer wie er nog meer bijna uitgeteld zijn maar ook voor jullie sterkte en hopelijk zijn we er vlug vanaf) de bevalling waar jij het over hebt wil ik ook wel hahaha

groetjes Veronique

PS jij bent toch over de datum heen gegaan hé of is ze eerder dan de uitgetelde datum?
       vroeg ik me even af omdat ik het zoveel hoor namelijk de laatste tijd dat kinderen later komen dan de uitgetelde datum?

Terug
Bovenaan