Ohhhhh wat schattig!! Inderdaad mooie konijntjes!
Onze dochter vind konijntjes geweldig (wel kindje niet?). Haar tante (mijn zusje) heeft er 1 maar die is nogal wild en kan ze niet echt vasthouden of aaien. Pas vroeg ik mijn dochter: "Zou je ook een konijntje willen?" "Ja" was haar antwoord. Op de vraag: "Wat ga je ermee doen?" antwoordde ze: "Knuffelen en mee spelen". Ik: "Wie gaat het konijnenhok schoonmaken als het konijntje gepoept en geplast heeft?" Ze zei toen: "Tante Marielle".
Ik vertelde dat iemand anders het moet doen, want tante woont een beetje ver weg (2 uur rijden), toen riep ze vol overtuiging: "Papa!!" Nu dat is wel goed wat mij betreft!!!!! hihihi...hoef ik het niet te doen, want zelf is ze er natuurlijk nog te klein voor. Al kan ze wel helpen.
Maar helaas zit het er voor ons niet echt in. Mijn man is super allergies en bovendien hebben we geen tuin, maar een klein balkon. Vind ik ook zo wat om daar een konijntje te huisvesten. We bezoeken nu regelmatig de dierenwinkel/kinderboerderij en daar zien we elke keer weer konijntjes en andere diertjes. En die hoeven we niet te verzorgen.
Maar ze zien er super lief uit zeg! Wat een verrassing is dat geweest ineens een nestje jonge konijntjes.
Groetjes, M7806