FOTO!!! ook beebjes.... maar dan kleine konijntjes!!! Ook lief hoor!!! 3 weekjes oud!

Kijk dames, dit zijn onze kleine beebjes.... ons konijn was per ongeluk op haar vorige adres gedekt en ineens lagen er 7 jongen!!! En ook nog eens hele mooie!!!!!

Liefs
Sunny

Ohhhhh wat schattig!! Inderdaad mooie konijntjes!

Onze dochter vind konijntjes geweldig (wel kindje niet?). Haar tante (mijn zusje) heeft er 1 maar die is nogal wild en kan ze niet echt vasthouden of aaien. Pas vroeg ik mijn dochter: "Zou je ook een konijntje willen?" "Ja" was haar antwoord. Op de vraag: "Wat ga je ermee doen?" antwoordde ze: "Knuffelen en mee spelen". Ik: "Wie gaat het konijnenhok schoonmaken als het konijntje gepoept en geplast heeft?" Ze zei toen: "Tante Marielle".
Ik vertelde dat iemand anders het moet doen, want tante woont een beetje ver weg (2 uur rijden), toen riep ze vol overtuiging: "Papa!!" Nu dat is wel goed wat mij betreft!!!!! hihihi...hoef ik het niet te doen, want zelf is ze er natuurlijk nog te klein voor. Al kan ze wel helpen.

Maar helaas zit het er voor ons niet echt in. Mijn man is super allergies en bovendien hebben we geen tuin, maar een klein balkon. Vind ik ook zo wat om daar een konijntje te huisvesten. We bezoeken nu regelmatig de dierenwinkel/kinderboerderij en daar zien we elke keer weer konijntjes en andere diertjes. En die hoeven we niet te verzorgen.

Maar ze zien er super lief uit zeg! Wat een verrassing is dat geweest ineens een nestje jonge konijntjes.
Groetjes, M7806

Hoi Hoi!!!

Ja echt een hele verrassing!!! Maar 1-tje is een flessenkindje; hij/zij heb ik elke dag de fles gegeven vanaf 54 gram tot nu 300 gram... dus ik heb goede hoop dat ie het redt! En denk maar niet dat ik dan afscheid neem van dat kleine pipootje; dat doet mijn echtgenoot me gelukkig ook niet aan; hij timmert braaf een hok voor me bij.... haha.. niet nu ik bijna 7 weken zwanger ben!!!!! Het babykonijn BLIJFT! haha.....

Het worden ook nog erg grote konijnen; van die kerstkonijnen zou mijn oom zeggen. rond de 7 kilo... Franse Hangoren is het merk... haha... En ik vind het persoonlijk, en gelukkig velen met mij, het meest lieve konijn voor kinderen. Ik heb nog nooit een FH meegemaakt die spartelde en beet en krabte... dan gaan ze hier gelijk de deur uit! Ik ben lief voor ze dus ook graag liefde terug... en als zo'n FH vals is dan berg je maar met die afmetingen... maar ze zijn echt zo rustig, bijna traag... en erg knuffelig. ik neem ze regelmatig mee naar de PSZ; erg lief als die kriebelende kinderhandjes op die konijnenvachtjes... haha...

Maar goed, genoeg gekonijnd... ik ga naar bed... slaap reuzeslecht op het moment.. veel dromen... bah... ben gewoon zo druk in m'n hoofd met de zwschap....

Liefs
Sunny

Terug
Bovenaan