Foto-reportage kerst (finaly)

Ik heb die filmpjes op hyves gekregen, maar ze staan niet in een map waar ik bij kan. Als ik op foto's klik zie ik mijn mappen, en daar zitten er nul in. Ga ik dan naar wijzigen dan staan er een paar en dus ook dit filmpje. Maar ik kan het daar alleen een andere naam geven of verwijderen. Maar in een andere map plaatsen lukt ook niet.
Er staat ook dat niemand het mag zien (maar ik toch wel!!!), maar dat kan ik ook niet wijzigen. Is hier een slimmerik die dit snapt (en desnoods even voor mij kan kijken)?
Liefs Nelleke

Nelleke....
Je hebt je instellingen van die map/filmpje staan dat niemand ze mag ze......dit kun je wijzigen in vrienden en dan word het filmpje alleen voor vrienden zichtbaar. (of iedereen kiezen als je wilt dat iedere hyver het mag zien).
als je bij het fotoalbum wijzigen kiest krijg je een overzicht van je mappen en foto's filmpjes. Boven de foto's ed. staat dan wie het mag zien enzo. in het blauw staat dan dat je dit kunt wijzigen en daar moet je dan voro vrienden(vrienden van vrienden of iedereen) kiezen.
Suc6 Groetjes Nessie

Hoi Phira,

Leuk dat je er nog aan gedacht hebt!
De foto's had je me al laten zien en was dan ook erg benieuwd naar je filmpje!

Helaas,.. hij doet het niet

We wachten gewoon nog even vol spanning af

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan