Foto`s Babykamer

Wow! Jaloers!!! Wat een gaaf kamertje is het al!!! Super kleuren en gaaf behang!!!

Op die van ons moet je nog wel even wachten. Vanavond beginnen we met ruimen en verplaatsen van spullen. Hopelijk dit weekend ons bed naar de andere kamer en dan kan het sloopwerk beginnen.

Geniet van je topkamer.

Liefs Nanda

Gaaf hoor zo die kleuren!!!

Ben toch wel jaloers ik wil ook beginnen met de kinderkamer

Nog even geduld nog een maandje uiterlijk!

Maar die van jou is heel gaaf, en het kan voor beide geslachten zo te zien, ben benieuwd naar het eindresultaat!

Groetjes Claudia

wat mooi zeg! lieve kleuren!! Bij ons staan de meubels nog bij opa en oma van mn man, daar ligt ook het laminaat. het behang hebben we thuis, dat is het enige  ... over een paar weekjes wordt ons nieuwe huis opgeleverd en dan kunnen we gaan beginnen!! Ik zal ff proberen of ik een paar foto's van de meubeltjes kan neerzetten hier! We hebben groen en wit behang en een witte klamboe voor over het ledikantje...

oeps hopelijk zijn de foto's niet te groot?

Leuke kamertjes allemaal!
Ik ga het niet meer proberen om een foto er op te zetten...Krijg het bij de dikke buiken
ook niet voor elkaar..
Maar als je bij google babykamer barcelona intoets komt ie erop te staan. Wij hebben dan alleen nederlandse bordje erbij besteld. Zo kan iedereen het toch zien.
Slim he???
hahahaha

Dit is niet onze kamer hoor maar die van Sneldy, de babykamer Barcelona.

Leuke meubeltjes, ben benieuwd hoe het bij jullie er verder uit komt te zien.

groetjes nanda

Terug
Bovenaan