Foto`s bewaren

Ik was benieuwd wat jullie met de gemaakte fotos van doen van jullie kleine spruit...
Ik heb er enorm veel en ze staan zowiezo bij mij op de computer en zijn inmiddels gebrand..je moet er toch niet aan denken om ze kwijt te raken...

Maar nou vind ik het ook zo leuk om er een boek of zo van te maken.
Ik heb eens geprobeerd via de hema of kruitvat of zo, maar ik vind het eind resultaat echt matig..
Misschien dan toch maar gewoon de mooiste foto`s inplakken..?!

Iemand tips, leuke ideeen?

Ik heb van de eerste weken een fotoboek laten maken via Albelli.

Ik maak eigenlijk al jaren een soort jaarfotoboek. Ik maak vrij veel "huis-tuin- en keukenfoto's"( weekendje weg, zwangere buik, zwemmen, enz)waar je anders niks mee doet dus aan het einde van het jaar maak ik van al die foto's een fotoboek. Ik laat die bij de AH of bij de TNT maken.
( als je het op hoogglans laat afdrukken wordt het mooier, is wel duurder)

Ik ben van plan om van Karlijn ook elk jaar een jaarboek te maken( op de voorkant van het album wil ik elk jaar een foto van haar met de verjaardagstaart erop doen)

Hema vind ik een vreselijk programma dus die gebruik ik nooit en Kruidvat heb ik geen ervaring mee.

Ik durf even niks meer uit te printen...
Ik had namelijk een week voor mijn verlof begon AL de vakantiefoto's enzo van de afgelopen 4 jaar uitgeprint (totaal zo'n 600 foto's) onder het mom 'dan heb ik wat te doen tijdens m'n verlof'..

Je raadt 't al, ze liggen nog steeds keurig in stapeltjes naast lege albums...

Dusseh.. Ik hou het nog ff bij digitaal foto's kijken.

X
Evje

ik ben ook fan van Albelli! heb er mooi zwangerschapsboek gemaakt en eerder ook al van onze reis naar australië(de laatste idd in hoogglans). nu voor ons meisje boek van de 1e 3 maanden al klaar staan, dan maak ik er nog 1 tot 1 jaar en dan denk ook gewoon per jaar.

Ik vind het een uitkomst, digitale fotoboeken

Ik ben ook van de digitale fotoboeken. Heb ons trouwboek bij kruidvat af laten drukken, ik vond het primat! Dus dat doe ik dadelijk ook met de geboortefoto's.
Liefs

In ieder geval niet bij Vistaprint iets laten drukken.
Ik heb daar een kalender laten drukken, en die foto's zijn gewoon korrelig.

Wat wel een aanrader is, herinneringoplinnen.nl voor een canvas, super mooie kwaliteit.

ik heb met My Photo Fun boeken gemaakt.Je moet wel goed opletten dat je echt goeie foto's upload....

super echt waar, bij sommige kaften kun je zelf bladen achteraf extra bestellen en die kun je dan weer erbij doen.

hey,

ben al jaren tevreden gebruiker van de kruidvatfotoboeken. Al is nu de software veranderd, en dat is wel weer heel irritant... Heb wel een externe harde schijf er bij gekocht, en zet regelmatig foto's als extra daar op. Merk dat cd's in de loop van e tijd toch kwaliteit verliezen> heb een zwangerschapfotoboek gemaakt, en wi fotoboek van 1e jaar maken..

Liefs,

T

Terug
Bovenaan