foto,s maken

hey meiden ik vroeg me af...hebben jullie ook al zoveel foto,s van  jullie kleintje?
van Mila  heb ik  al twee albums vol..de eerste vooral van de dag dat ze geboren werdt en een hoop van de kraamvisites,de eerste kerst,de doop, in bad en de eerste keer zwemmen...
je blijft aan het foto,s maken erg he..ik probeer nu alleen nu een beetje van de speciale momenten te maken..anders loopt het echt uit de hand..hi
groetjes piewie-

hé piewie

hier is het net zo erg hahaha, al moet ik eerlijk zeggen dat ik een paar maanden achter loop met inplakken, wel hou ik het allemaal bij op de pc, elke maand heb ik ong een 150 tot 200  foto's... elke keer een keuze maken welke foto's ik laat afdrukken...
wel hou ik een dagboek bij voor Daniëlle, ik heb   er ook 1 van de zwangerschap en bevalling en dat dagboek is uiteindelijk 40 pagina's geworden.
het dagboek vanaf het ogenblik dat ze geboren was telt nu ong een 25/30 pagina's

groetjes Veronique mv Daniëlle

Hoi,

Mijn hobby is fotografie dus dan weet je het wel,.. Heb er een externe harde schijf (voor pc) voor moeten aanschaffen haha..

Ik heb zoveel foto's dat er steeds de mooiste of spectaculairste foto's uit moeten worden gekozen welke in een fotoalbum geschikt gaan worden anders is er geen beginnen aan.

Hele klus, maar je hoeft maar een hobby te hebben!!

Esmé mv Kay

Tja, ook hier is het aantal foto's inmiddels opgelopen tot een getal met 3 cijfers.....
Ook ik vind fotograferen helemaal super (heb vóór mijn bevalling nog een cursus digitale spiegelreflexfotografie gedaan om mooiere foto's van Ukkepuk te kunnen maken) en knip er aardig wat weg.
Mijn vriend zegt regelmatig: tegen de tijd dat Isa 5 is hebben we een hele boekenkast vol met foto-albums .

Maar ja, ik vind het zoooo moeilijk om de leukste eruit te selecteren want er zijn er zo veel de leukste!!

Ach, met dit probleem kan ik prima leven!!!

Grtz. Poppetje71

Hoi hoi

Ik heb dat ook ja...hahaha een pc vol!
Maarrrrrr ik zet heeeeeeel veel foto's op zijn website. Die kunnen we
dan uiteindelijk op cd laten zetten. Tegen de tijd dat Stef groot is, is
een foto-album natuurlijk al oiuderwets... Ik maak er wel ook een, maar
zo is het wel makkelijker met AL die foto's..

Liefs Annet

Terug
Bovenaan