Foto thomas

A

Anoniem

Guest
Dames,

Hier een foto van Thomas, hij is echt heel klein, maar een heerlijk jochie.

Ik wist dat hij in stuit lag en ik zou volgende week een keizersnee krijgen, maar ik kwam in het ziekenhuis en had ik al 5 cm ontsluiting eerst maar gewoon proberen dacht ik en dan zien we het wel. Een supersnelle bevalling met 4 persweeen ( 5 min) was hij er al. In totaal 5 uur over gedaan waarvan er maar 1,5 uur een beetje pittig waren. Lotte is wel een klein beetje van slag, maar ze begint er nu aan te wennen en vraagt ook veel naar de baby echt heel lief hij krijgt al heel veel kusjes van zijn grote zus.

Groetjes Lilian

Ow, wat een scheetje! Zo waren onze zomer 2006 kids ruim een jaar geleden ook... En ik heb net vanavond  een houten keukentje gemonteerd dat gekocht is van de opbrengst van de box die we gisteren  hebben verkocht. Even mezelf toespreken hoor: Nee Rianne, het is goed zo! We zijn dolgelukkig met Lydia en laten het bij haar. Ik geniet wel van alle kleintjes die in mijn omgeving geboren worden en van de foto's die jullie hier laten zien!
Groetjes, Rianne en Lydia

WAT EEN MOOI KINDJE , ZEG!!!!! WORDT JE METEEN VERLIEFD OP HOPELIJK MOGEN WIJ DIT OOK NOG EENS MEEMAKEN(HIHU0 WE WENSEN JULLIE HEEL VEEL GELUK MET JULLIE KLEINE SPRUIT. GROETJES WENDY EN KIDS

O wat heerlijk weer. Zo'n klein frummeltje. En wat heeft hij lange vingers (pianovingers), of lijkt dat maar zo?

Geniet er maar van, want ze zijn zo weer groot!!

Groetjes Fonske

Ah wat een liefie!!!!
Lekker er van genieten hoor, ook hij is zo weer 1 jaar!!!!

liefs jen mv mike

Oh,.. wat een ontzettend heerlijk manneke!!!
En wat ruiken die kleine moppies ook heerlijk hè?

Geniet er maar van.. Het is zo'n gew3eldige tijd..

Esmé mv Kay

Mooi hoor!! Wat toch weer een wondertje he? Alles er op en er aan.....zucht....geniet er maar lekker van!

Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan