Foto update

Aangezien ook zomermama 2008 ben, forum ik daar lekker mee. Nu is daar het topic fotos van onze trotsen. En het leek me leuk om hier ook weer eens een foto te showen van onze kids. En nu wilde ik zelf wel beginnen, maar ik kan dat niet!!! Ik heb nu eindelijk een digitale camera, en dus fotos op de PC, maar ik krijg ze niet op internet.

Als je nou geen hyves  hebt (ook geen behoefte aan hebt), en je toch fotos wilt plaatsen, en je ze gewoon op de je PC hebt (en ze belacherlijke wijze niet rechtstreeks van de Pc kunt halen)  kan je dan alleen via die enorme (en volgens mij ook ingewikkelde) wijze, via internet en weet ik veel wat verder, fotos plaatsen, of heeft iemand een korte en makkelijke manier gevonden, via de pc, buiten hyves om?

Janine

Wie helpte me??? En.... wie heeft een leuke foto van zijn kind en plaatst die.

hoi,
Ik doe het via www.imageshack.us maar idd het is een heel gedoe en het lukt me ook niet altijd. En ik heb hyves maar het lukt mij   niet om ze hier via hyves te plaatsen.
Dus  tips ook erg welkom bij mij!!
En volgende keer zal ik foto plaatsen want ik krijg zo visite en via de omweg hoe ik het doe duurt het te lang.
groetjes cobie  

hoi,

Volgens mij kan het helaas echt niet anders. Op het moment dat je een bericht met foto opent wordt hij elke keer ge-upload naar dat bericht. Dat betekent volgens mij dat dat anders elke keer van jouw computer moet gebeuren en dat kan dus niet als je comp uitstaat.
Je kunt het ook doen via www.photobucket.com

groeten Elke

dat lukt dus. Als je foto's plaatst op www.photobucket.com dan kan ik je wel makkelijk uitleggen hoe je ze hier zet, dat is maar 1 handeling. Maar het blijft al met al wat omslachtig.
groeten Elke

Boven onze Thijmen die geboren is op 30-07-2008
(ik ben ook een zomer 2008 mama)

En onder onze oudste, Justin geboren op 13-11-2006.

Ik kopieër de foto's gewoon van Hyves en plak ze hier in het veld, het gaat mij zonder problemen af en ik ben echt niet zo'n computerwonder als het om foto's gaat.

Groetjes,

Puk

Nou wel erg klein he?
GEdaan via imageshack, hing wel eenvoudig. Bij photo...... moet je je inloggen, vond ik weer zo'n gedoe.

Weet iemand hoe je het wat scherper groter krijgt?

Janine

Terug
Bovenaan