foto van 3/4 d echo

Hoi,

Hieronder een foto van onze 3/4 d echo van afgelopen dinsdag, de baby is daar 25 weken en 4 dagen oud.

Grappig he, we hebben het van onze dochter 3 jaar terug ook laten doen, ze lijken in ieder erg op elkaar.

Het is toch wel mooi om te zien hè.  
Was het  je met je dochtertje ook zo dat toen ze geboren was er ook nog echt op leek? Of was ze toch wel weer anders?

Liefs,

Wat leuk zeg.... wij hebben dat ook gedaan met ons dochtertje.
En ik twijvel nog steeds om het nu weer te doen bij Lucy kregen we alleen een 12 weken echo dus deden we het echt als controle. Nu hebben we ook een 20 weken echo gehad dus hebben we al te horen gekregen dat alles goed is.

Maar nu ik die foto van jou zie krijg ik toch wel een beetje kriebels om het ook te doen, zal het er eens over hebben met me mannetje.

Je kleintje ziet er prachtig uit in ieder geval.

Groetjes Mirella

Bij onze dochter was het inderdaad zo dat ze er erg op leek toen ze geboren werd. het is wel afhankelijk wanneer je de echo laat maken. Als je het te vroeg doet hebben ze namelijk nog niet zoveel 'vet op de botjes' en dan lijkt het net of je een heel tenger kindje krijgt.

Zo rond die 26 weken hebben ze al wat meer wangen enzo. Je ziet later veel terug in het profiel van je kind (mondje, wangen, neus).

Ik heb me tot 18 weken zo beroerd gevoeld dat ik die echo ook echt nodig had om naaar uit te kijken.

Groet,
Cy2009

Terug
Bovenaan