Foto van een buik met babyvoetje

A

Anoniem

Guest
Ik kreeg deze foto bij een email. Apart he? Kweet niet of het trucage is of echt maar wel mooi he?

Ik had 'm vandeweek ook al gezien....geen idee of het echt is? Onze kleine schopt ook aardig en is pas 26 weken, dus misschien dat dit aan het einde van de zwangerschap kan? Het is in elk geval wel een coole foto!
Groetjes,

NathalieMS
(25w+6)

Hallo,

Oh, ik vind het toch wel een beetje eng om het zo te zien, maar wel heel mooi gemaakt. Vraag me idd af of het een echte foto is...De mevr.op de foto is denk ik wel al heel ver in de zwangerschap aan de navel en streep op haar buik te zien....

Groetjes Kirsten

die streep heb ik ook al (ben 31 weken)
maar als ze ver is ligt ie wel een stuit zeg
als de foto ook echt is.....
vond t zo apart ook... en kan ik hier mooi delen met jullie haha
Liefs diana

Wat een pracht-foto!
Is ook echt mogelijk hoor, ik heb het een keer in het echt gezien!
Sil

Hoi Meissie,

Apart he maar het kan echt,maar zo n streep heb ik niet bij mij buik,ik ben nu best trots op mijn buik(ook ik)haha want hij wordt nu ineens erg groot.

Ik hoop je snel te spreken.

lfs nice xxx

hier zijn dus gelovigen en de twijfelenden net als mij. Maar lees op t augustus forum dat ze de foto al kennen en dat ie toch echt nep is. Teentjes zijn ook te duidelijk dat kan niet.
Ach ja....
Liefs di

mooie foto, maar ik denk niet dat dat echt zo kan. Want nu lijkt het alsof het voetje onder de eerste huid laag ligt en dat is natuurlijk niet zo.

wel erg goed gemaakt.

Terug
Bovenaan