Foto van Froukje met favo dingetjes

A

Anoniem

Guest
Even testen om een fotootje op het forum te zetten. Ik ben zo'n doos, kan het nog steeds niet...
Hier Froukje met haar mooie herfst-kroon, bloemetje en natuurlijk haar favo knuffel Teiger. De kroon en het bloemetje heeft ze gemaakt bij de opvang, ze is er helemaal gek van en kan er uren mee rondlopen.
Froukje heeft al sinds haar geboorte eczeem, omdat het vorige maand de spuigaten uit liep zijn we eindelijk naar de dermatoloog gegaan. Ze heeft zalfjes gekregen voor haar gezicht en voor haar benen/armen, en het resultaat is al binnen een week verbluffend! Haar gezicht is helemaal 'schoon', en haar benen zijn nog nooit zo mooi geweest (en zullen nog mooier worden waarschijnlijk.)
Door alle gedoe hier met het forum heb ik al weer even niks laten horen hier, nu dus weer een poging. Nu nog zien dat m'n artikel gepost word...
Groetjes, Esther.

"http://tinyurl.com/389bcq"

Zoooo... nu kunnen we allemaal dit mooie vrouwtje zien!
Wat een lief koppie! Ik vind haar prachtig!

Liefs Nanda

(Hoop dat het lukt en als het lukt dat je het niet erg vindt.)

Nee tuurlijk vind ik het niet erg! Ik heb hem erop gezet maar heb steeds problemen met het aantal tekens van de url; net meer dan 50. Mijn man is wel een beetje computernerd en die is enorm aan het vloeken op dit forum wat dat betrefd. Dacht ik dat hij het kon oplossen... Als je de url zou copieren en boven in de balk zou zetten (http: etc)   dan zou je hem kunnen zien. Maar Nanda heel erg bedankt voor je hulp.
Hier alles rustig, beetje te rustig. Er is iets met Froukje, alleen geen idee wat. Ze is wat jankerig soms en slaapt enorm veel!!! Dit weekend van 18.30u tot 10.15, zondag tot 9.45 en tussen de middag ruim 3 1/2 uur! Vandaag ook 3 u tussen de middag geslapen. Ik zie nog geen tandjes ofzo, ... (ze moet haar 4 hoektandjes nog krijgen).
Morgen naar het CB   voor de keuring, ben benieuwd naar de scores. Ook zal ze de BMR prik moeten krijgen.
Groetjes, Esther

Terug
Bovenaan