Foto van mijn mannetje

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal Lennon is inmiddels 1 geworden en ik wilde jullie deze fotos echt ff laten zien... Ook al schrijf ik niet veel  hier, ik lees wel veel mee en heb ook veel aan jullie reacties over onderwerpen...

Wat een leuke foto's!

En zie ik het goed. Is hij ook roodharig? Mijn zoontje namelijk ook en ik vind het best wel leuk!

Ja t is een echte rooie hahaha... moest er in t begin aan wennen maar nu vind ik het zo mooi staan bij zijn blauwe ogen!!!!!!!!
en laatst zei een meisje van 6 tegen hem 'wat heb jij mooie gouden haartjes' hahaha ik dacht 'ja je hebt gelijk eigenlijk is t echt een mooie kleur'

Leuke foto's! Wat een lekker jochie! En die rode haren, ik vind het hem zeker mooi staan. Die blauwe ogen doen ook veel!

Groetjes,
mv Tijs

Ik kan nu ff geen foto plaatsen van Lukas omdat mijn man heeft zitten klooien maar ook ik vind het een moooie combi.

Een canadese omschreef Lukas zijn haarkleur als strawberry blond (aarbeien blond) dat vond ik zo mooi

hahah ja he... das zeker een mooie omschrijving!!!!!!!!!!!!!
ze zeggen dat rode kinderen uniek zijn he??/ alleen nu ik er eentje heb haha zie ik 'ze' overal.... haha heb jij dat ook???????? ben erg benieuwd naar je fotos...

Mooi mannetje en leuke foto's, vooral die tweede! Geweldig genomen!

Groetjes Fonske.

Terug
Bovenaan