Foto van onze tweeling!

Dit zijn Jesse en Lisa. De eerste foto waarop ze allebei een beetje tegelijk glimlachen...
Over een paar weken ga ik naar de fotograaf voor een portretfoto, ik ben benieuwd hoe hij dat gaat doen

Hebben jullie ook foto's van jullie kleintjes? Lisa en Jesse zijn van 12 januari, alweer ruim 4 maanden dus!

Groetjes, Esther
mv Joanne, Remco, Jesse en Lisa

Wat een lekker stel zeg! Ik vind het al lastig om Marieke alléén lachend op de foto te krijgen, laat staan dat je er twéé aan het lachen moet maken!

groetjes,
Sabine

Leuk zeg, twee van die kleintjes!
En leuk shritje trouwens, dat oranje met wit... Die had Loek ook aan vandaag! Hebben we als kraamkado gekregen. Lekker luchtig ding.

Ha Woedel/Rosanne,

Inderdaad een fijn shirtje. Echt HEMA, zullen we maar zeggen ;)

Hoe is het met Loek? Zit ie weer een beetje in zijn eigen 'ritme' na de afgebroken vakantie van vorige week? Ik las ergens dat hij gelijk de nacht helemaal op zijn kop gooide...

Hier merk ik ook dat Jesse en Lisa altijd even van hun apropos zijn als we een groot gedeelte van de dag ergens anders zijn dan thuis...   Hemelvaartsdag zijn we 's middags weggeweest   (van 1300 uur tot 1900 uur) en daarna zijn ze  2 avonden/nachten aan het spoken gegaan.

Zaterdag moesten we weer een middag weg (de oma van mijn man was jarig), maar dat ging wonderbaarlijk goed: gewoon 's nachts doorgeslapen (de laatste voeding was 16.15 uur, maar ze waren zo moe dat we ze 's avonds niet meer wakker hebben gemaakt....) en ze kwamen om 5.30 uur weer! Oef, wel heel lang zonder voeding, maar voor een keertje kan dat geen kwaad, denk ik dan maar! Ze waren erg goed uitgeslapen en dus ook goed gemutst.

Succes ermee!
Groetjes, Esther.

Dag Esther

Ja, typisch he, dat ze daar zo door van slag kunnen raken. Dat had ik echt helemaal niet verwacht. Loek heeft ongeveer 5 dagen twee nachtvoedingen gehad en is daarnaast veel wakker geworden. Dat is nu 2 nachten weer als vanouds gelukkig. Overdag was hij ook helemaal van slag. Hij deed 2 korte en 2 lange slaapjes voor we weg gingen. erna alleen maar korte van 40-50 minuten. Sinds vandaag komt hij weer door die 45 min-grens heen. Hij heeft een paar slaapjes van ongeveer een uur en iets langer gehad. Het komt wel weer goed blijkbaar, maar wel moeizaam. Een week van slag van 2 dagen weg.... Oef!
We hadden een weekje Frankrijk gepland staan binnenkort, maar daar zien we maar vanaf. Misschien in het najaar als hij wat ouder is.

groetjes
Rosanne

Wat lekker die kleine lachebekkies :)
Maar ik vind het inderdaad ERUGH knap van je dat je ze lachend op de foto krijgt. Kyara lacht best veel, maar natuurlijk nooit op het moment dat de camera er is ... zucht, ach tja altijd al een eigen willetje gehad/dwarsliggertje... (is ook in stuit geboren;)...

Groetjes en geniet lekker!
Nymue

Ha Nymue,

Inderdaad, het blijft moeilijk. Zodra ik hier een camera binnen hun gezichtsveld breng, kijken ze loeiserieus en soms erg moeilijk ;)
Deze foto is gemaakt met de mobiele tel. van mijn man, die hij die dag voor het eerst ging gebruiken en dus uitproberen... Die hadden ze dus nog nooit gezien, vandaar misschien?!

Onze twee kleintjes lagen ook allebei in stuit, dus er is nog hoop hoor!

Groetjes, Esther.

Terug
Bovenaan