fotoalbum baby

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag voor jullie en wie weet kunnen jullie mij helpen!
Ik ben op zoek naar een leuk fotoalbum voor een baby waarin je het eerste levensjaar kunt bijhouden. Vroeger had de Hema zo'n leuk boek maar die is uit de handel genomen.
Ik bedoel een fotoboek waar je dus naast je mooiste foto's nog tekst kwijt kunt van bijvoorbeeld het eerste woordje, de eerste logeerpartij, de eerste sinterklaas etc etc.
Wie heeft een  goede tip voor mij?

Groetjes  Natasja  
 
Hoi Natasja,

Ik heb een fotoalbum van Prenatal, en ik ben nu bezig met een fotoboek van de Hema. Die kan downloaden op Hema.nl en dan kan je al je digitale foto's erin zetten en een tekst erbij schrijven. Ze hebben ook verschillende achtergronden en verschillende boeken. Als je hem af hebt dan mail je hem door en dan kan je hem later ophalen bij de Hema. Je kan ook kalenders maken met foto's van je kinderen, ook dat heb ik gedaan, en als kado gegeven aan Opa en Oma. Misschien is het wat voor je

Groetjes Yvette
 
hallo Natasja,

 die van JCB komt van de V&D, een Henzo album. met veel ruimte om   zelf te plakken. ik heb wel een   apart plakboek voor alle felicitatiekaarten gekocht, een gewone bij de boekhandel.


miep
 
hoi Rakker,

Je bedoelt vast die kalender met stickertjes erbij van de Hema. Die heb ik 4 jaar geleden voor Marielle gebruikt. Fantastisch ding he. Ik heb bij de Hema begrepen dat die niet meer verkocht worden. Daarom heb ik nu voor Vera een kalender gekocht van Ann Geddes. Met aan de bovenkant een plaat/foto en aan de onderkant de hokjes met de datum. In de hokjes schrijf ik dan 'eerste lachje'   'eerste prikje'   enzo. Ook al het bezoek, '1 maand'   '2 maand' enz schrijf ik op. Wel jammer dat er geen ruimte is voor de tekst die op die van de Hema aan de bovenkant staat. Het leuke is trouwens dat ik nu meiden kan vergelijken, omdat ik alles vlot en precies op de datum heb kunnen noteren. En voor de meiden is het voor later een schitterende herinnering van hun eerste jaar!
 
Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben naar de Prenatal gegaan en daar hadden ze keuze uit 3 hele leuke boeken waar je een heleboel in kwijt kunt over het 1e levensjaar.

Groeten Natasja
 
Hoi,

Ik heb het album "Mijn eerste vijf jaar" van Anne Geddes. Is echt heel mooi, met genoeg ruimte voor al je foto's en alle rubriekjes erin. Is gewoon bij de boekhandel verkrijgbaar.

Desiree
 
Terug
Bovenaan