Fotoalbum geboorte op de nicu

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik heb eigenlijk meer een vraag.</p><p>Ik wil heel graag voor mijn zoon een fotoalbum maken van zijn eerste jaar. Hij heeft helaas alleen een moeilijke start gehad waardoor hij opgenomen is geweest op de NICU van het erasmuc MC.</p><p>Voor ons als ouders was dit een bizarre achtbaan van emoties, maar het is wel zijn geboorte en vind ik persoonlijk niet dat deze uit zijn album mag ontbreken.</p><p>Ik heb al wel zitten googlen om tips en tricks te vinden hoe je zo iets mee kan nemen in een album alleen kom ik alleen maar tips tegen bij situaties van vroeg geboorte. Wat voor hem niet van toepassing is.</p><p>Heeft iemand hier tips voor of eigen ervaringen mee?</p>

Niet helemaal dezelfde situatie maar misschien kun je er wat mee. Mijn zoon is met een spoedkeizersnede geboren en heeft daarna een paar dagen op de neonatologie gelegen. Tijdens de keizersnede zijn veel foto's gemaakt. Wij hebben van de hele ziekenhuis periode, dus controle, inleiden, keizersnede en neonatologie, een apart boekje gemaakt. Wie het wil zien mag dat maar we hebben het vooral voor onszelf gemaakt. In het fotoalbum van het eerste jaar van mijn zoontje zitten een paar foto's vanuit het ziekenhuis; in de couveuse, eerste badje, knuffelen met papa en mama. Niet meer dan een foto of 5 geloof ik en je ziet er niks confronterends op terwijl we het ook niet vermijden hiermee. 

Terug
Bovenaan