fotoalbum gekocht

O meiden.

Ik HAD zo'n zin in foto's in plakken van de kinderen.
Maar ik had nog geen fotoalbum voor ze.
Ik gisteren naar de winkel. 4 fotoalbums gekocht, voor allebei de kids 2.
Nu heb ik ze, heb lijm, heb foto's....
Maar....geen zin.
Weet gewoon niet waar ik beginnen moet. Heb zoveel foto's.
Maar misschien komt de zin wel weer een keer terug. En dan heb ik WEL albums en kan ik dus beginnen. haha.
Vond het zelf even grappig om hier neer te zetten.
Wie maakt er nog meer albums van de kids?
Ik weet dat er een paar zijn die online albums bestellen maar dat bedoel ik nu niet.
Ik bedoel gewoon heel ouderwets knippen en plakken.
Ik ben niet van plan het heel uitgebreid te doen. Doe dat wel bij vakantiefoto's. met allerlei kleuren papier en figuren, letters en vormen.
Ik ben van plan de kinderfoto's gewoon op te plakken en erbij te schrijven wanneer en waar het was.

Groetjes Marianne  

Hoi Marianne,

Het is echt een hobby van mij scrappen! Ben dus er ook echt druk mee, doe dan over twee pagina's wel een klein uurtje!! Loop op het moment wel achter, maar nu ook wel alle spullen  in huis. We zijn alleen nu druk met het huis.. babykamer wel af maar nu Jennifer d'r kamer nog. Hopelijk heb ik dan de rust om weer eens te beginnen.
En je moet er idd wel echt zin in hebben!!!

Maar wat een foto's heb je dan he!!! Ik ga altijd eerst alles op volgorde leggen en dan per 2 pagina's bekijken welke foto's ik daar op wil hebben. Dan soort papier uitzoeken (heb vanalles) dan lint. knoopjes, letters ed uitzoeken... dan nog alles knippen en plakken. En dan de volgende 2 pagina's...hahaha wordt nu al moe..hihi..nee hoor heb er wel zin in maar zoals ik al zei geen tijd.. en voor de baby komt wil ik wel klaar zijn met Jennifer haar album.

Hoop dat je snel zin hebt!!!!

gr. Ilone

Hoi Marianne,

Ik ben begin 2008 overgestapt op digitale fotobladen. Tot die tijd heb ik altijd alles 'ouderwets' ingeplakt. Heerlijk om te doen, maar moest er inderdaad altijd wel zin voor maken.
Die digitale fotbladen via de Hema vind ik ook wel erg makkelijk. En leuk omdat ik er zelf nog dingen tussen kan voegen.
Voor vakanties maak ik vaak aparte boeken. Die voor België is al af en zal deze week thuis bezorgd worden als het goed is.
Foto's maken en verwerken, het blijft één van mijn grootste hobby's.

Groetjes, Karin

Hoi Marianne,

Ook hier nog een liefhebber van de ouderwetse fotoboeken!
Ik heb nu 2 foto boeken voor Roan en ik ben pas bij juli vorig jaar,
ik heb nu weer ruim 100   die ik ga bestellen en dan hoop ik weer
een beetje bij te zijn voor we op vakantie gaan en er weer meer
bij komen!
Maar ik vind het erg leuk om te doen...

Groetjes Mascha

Ik maak zelf voor de kinderen ook fotoalbums. Ik maak er niet heel veel werk van, plak enkel de foto's erin en zet er soms een grappige tekst bij.
Ik heb zelf als kind nooit een album gehad, mijn zus wel (oud zeer dus, haahaa) dus vond het wel een gemis. Pas bij mijn trouwen heb ik een album gekregen, via internet gemaakt. Mijn vader heeft toen alle oude foto's ingescand. Heel erg lief, maar ik had het liever al eerder gehad.

Hai,

Ik heb voor Veerle al wel een foto album en foto's af laten drukken, maar nog niks ingeplakt. Toen ik met zwangerschapsverlof van Pepijn & Hugo was had ik me voorgenomen om het album voor Veerle te maken, maar geen zin in gehad. Daarna uitgesteld tot na de bevalling, maar door vroeggeboorte van de jongens en bij mezelf het hellp synrdroom en alle hectiek daarna (Pepijn heeft lang in het ziekenhuis gelegen) is het er niet meer van gekomen. MAAR ooit ga ik de foto's inplakken hoor!

Gr. Floor

JAJA,

Gisteren dan toch begonnen met het inplakken van de foto's.
Het einde nog lang niet in zicht maar het geeft wel een lekker gevoel.
Ik weet zeker dat de kids het gaan waarderen.
Ben zelf ook blij met mijn fotoalbum van vroeger, maar hij is maar voor de helft gevuld.
Ik hoop dat ik het vol kan houden om alles in te plakken zodat ze later mooie albums hebben.

Groetjes Marianne

Terug
Bovenaan