Fotocamera meenemen 1e x PSZ

Hoi meiden...

Dylano gaat binnen enkele weken naar de PSZ.
Nu vraag ik mezelf af of ik de camera mee moet nemen?
Tis eigenlijk een beetje dubbel.. Ik wil van iedere 1e x van iets, foto's of een filmpje, maar nu moet ik hem achterlaten, en vind dat eigenlijk weer niet zo heel gepast dan.

Wat hebben jullie gedaan, of zouden jullie doen?

Liefs Deb.

hoi deb!

ik ben voor!

puck mag volgende week donderdag voor het eerst naar de psz en ik neem mijn camera mee. als het niet mag blijft ie gewoon in de tas! maar dan heb ik wel de foto's van voordat ze naar binnen gaat en wanneer ze weer naar buiten komt. hopelijk met een grote smile!!

groetjes!

Hoi hoi,

Ik maak overal foto's van.... Dus de eerste dag naar PSZ en school had ik echt mijn fototoestel bij me. Zo leuk om dat koppie terug te zien!

Groetjes, Karin

Ik zou het de eerste keer niet doen. Dan heb je genoeg aan jezelf en Dylano. Je hebt nog zo vaak de kans om foto s te maken op de psz. Maar als je het graag wilt kan het natuurlijk wel.

Groetjes Babybelle

Hai,

Morgen gaat Jesse voor het eerst en neem ik hem wel mee, Ik wil hem graag bij de hand hebben en zeker omdat ik helaas niet altijd er bij kan zijn om Jesse te brengen en te halen van school.

Gr Linda

Dus ik zou hem meenemen.

Ik zou hem ook gewoon meenemen hoor! Toen met patrick heb ik dat niet gedaan omdat ik dat voor schut vond (ja zo'n muts ben ik), maar ik zie nu regelmatig mama's foto's maken hoor van hun peutertje die voor de 1e keer komt! Volgende week dinsdag gaat ilona voor het eerst en dan neem ik 'm ook mee!

x miranda

Hoi hoi,

Ik denk maar dat ik hem meeneem.. Als ik me opgelaten voel, zal ik het niet doen, maar als het niet zo is, ga ik het wel doen. Anders sla ik strax mss mezelf voor mn hoofd omdat ik hem niet bijhad..

Thnx voor de reacties!

Liefs Deb.

Terug
Bovenaan