Fotograaf gezocht zwangerschapsshoot en newborn shoot

Beste allemaal,

23 juni ben ik uitgerekend van ons eerste kindje. Wat is nu leuker dan die mooie bolle buik op de foto te laten zetten? We hebben alleen echt moeite met een betaalbare fotograaf vinden! Wie heeft er tips?

We wonen vlakbij Zaltbommel. In een straal van 30 minuten (voor een hele leuke fotograaf 40) zoeken wie iemand die een beetje ervaring heeft en die beide shoots doet. Wie kent er iemand?

Hebben jullie zelf (een van deze) shoots gedaan? Hoe vonden jullie dit?

Hoi!

Ik heb een vriendin die fotograaf is.  Haar website heet Oh Beautiful World.  Ze zit in Utrecht maar ze reist wel.  Ik weet alleen niet hoe duur zij is ofzo.  Succes!  http://www.ohbeautifulworld.com/

<p style="text-align: left;">Hey!</p>
<p style="text-align: left;">Toevallig kwam ik uw berichtje hier tegen, gefeliciteerd met uw zwangerschap!</p>
<p style="text-align: left;">Als afgestudeerde prof. fotografe heb ik de afgelopen jaren een hoop zwangere vrouwen (inclusief partner/andere kinderen)/tijdens-de-bevalling/newborns mogen fotograferen, met heel veel plezier.</p>
<p style="text-align: left;">Nu zag ik dat u opzoek bent naar een fotograaf in de buurt en niet al te duur, zelf woon ik in Tiel met een studio in o.a. Zaltbommel & Den Bosch - prijzen vanaf 35€!</p>
<p style="text-align: left;">Mocht u interesse hebben / meer informatie willen dan kunt u mij altijd een berichtje sturen via luisjunior.fotografie@gmail.com!</p>
<p style="text-align: left;">Groetjes, Shannon</p>

Zondagfotografie is een aanrader, ze was onze bruidsfotograve en de kwaliteit is heel erg goed! Het is een prettig persoon en ze stelt je echt op je gemak. Wij gaan in ieder geval wel voor haar, geen ander meer voor ons.

Terug
Bovenaan