Fotograaf is geweest vanmorgen.

Hallo,

Vanmorgen is de fotograaf hier geweest om foto's te maken van Lyanne en Vince. Helaas had Lyanne weer een peuterpuberbui, maar ze zijn toch nog leuk geworden.

De fotograve (zeg je dat zo?) lag bij mij op de kamer toen ik was bevallen van Lyanne, haar zoontje is een half uurtje ouder.Toen op het kdv foto's werden gemaakt, kwam er ik dus achter dat zij die foto's had gemaakt. Bij de nabestelling zat een brief van haar dat als ik foto's wilde laten maken, ik 50% korting kreeg als kraamcadeau voor Vince. Het was dus gezellig beppen vanmorgen!!

Net stuurde ze de foto's door, hier mogen wij dus uit gaan kiezen voor een vergroting, (uuuhhhhh, eentje maar????) maar we bestellen er zeker wat na, want ik kan niet goed kiezen.

Groetjes, Marieke mv Lyanne en Vince

Hiya Marieke,

wat leuk zo'n fotosessie thuis. En wat wil je, met zulke pracht kinderen zou ik ook niet kunnen kiezen hoor. Maar ik doe het lekker toch, hahaha. Van hun tweetjes vind ik nummer 1 en 16 de leukste.
En van ieder appart nummer 5 en 9. Niet dat je je hier ook maar een sodemieter van aan hoeft te trekken haha ik wilde het gewoon ff zeggen :)

Ajuus, ilja

Hoihoi,

Wat een leuke foto's!!! En wat moeilijk kiezen. Ik zou er voor eentje met beide kindjes gaan. Maar vind andere ook heel erg mooi (ook al kan ik ze niet heel goed bekijken, zijn wat klein). Geloof dat mijn voorkeur uit gaat naar 4,6,8,10 en 16. Vooral 6 vind ik erg lief!

Succes met je keuze!

groetjes Nanda

Hoi Marieke,

Buiten het feit dat ik ze allemaal geweldig vind, heb ik ook ff een top 3 gemaakt (lijkt de fotowedstrijd wel haha)
Mijn keuze zou zijn: nr 4, 6 en 9

Succes met kiezen!

Groetjes van Cissy

PS Wat lijkt mijn a.s. schoondochter al groot en wijs!!!!!  

Wat een plaatjes van kindjes!! Ik persoonlijk zou ook gaan voor 4-6-9. En wat gaaf dat die kennis dat voor je wilde doen! In ieder geval niet zo duur als die van Marieke, hahaha!

Groetjes Fonske

Terug
Bovenaan