fotograaf...spannend

A

Anoniem

Guest
hoi,

Volgende week komt er een fotograaf foto's maken van ons dochtertje!!! Ik vind het zo spannend. Het is een verlaat kraamcadeautje. Ik heb al werk van deze vrouw gezien en dat was echt super mooi'!
Boehoe maar mijn dochtertje heeft net nu een enorme muggenbult naast haar neus, echt geen gezicht! gelukkig kun je tegenwoordig met digitale foto's een hoop wegpoetsen.

groetjes Elke

wow idd erg spannend......en idd er is tegenwoordig een hoop weg te werken, wij hadden net na de geboorte van dinand een fotograaf, was net de dag ervoor mn dochter flink op haar giecheltje gegaan en had een gegantische blauwe wang, maar idd niets van te zien op de fotomaar veel plezier met het maken van de foto's!!

groetjes susanne

Wij hebben afgelopen zaterdag foto's opgehaald bij v&d....zijn ook heel erg leuk geworden!
We moesten alleen een 2e keer terug komen,omdat de 1e keer niet doorging!
Ze was overstuur geraakt van een dichtklappende deur en in combinatie met moe zijn.
Dus konden onverrichte zaken weer naar huis.
Maar de 2e keer was ze zo vrolijk,das dan echt zo leuk op de foto te zien.

Veel plezier met het maken van de foto's...en nog leuker...veel plezier met het uitzoeken!!!! (zal wel heel moeilijk worden!)

Groetjes Linda

Ooh dat is leuk ja!
Wij hebben ook foto's van bij de V&D, maar toen was ze pas een maand ofzo! Ook erg mooi!
Lijkt me wel weer eens leuk om weer te doen....

Succes en veel plezier ermee! En euhhhh foto''s uitzoeken is ECHT moeilijk ja! Vooral als ze allemaal leuk zijN!!!

Wij hebben pas ook foto's laten maken.
Zooo leuk! Kijk maar...

als je de foto hebt toegevoegd (insert) dan moet je er even op klikken en dan zie je ergens bovenin zo'n blokje die je naar het midden moet slepen. Dan blijkt rechts ook 'zo'n blokje te zitten en kun je de foto een kleiner formaat geven.

Succes

hahaha, gróte knul hoor!!

Ik ben wel benieuwd naar de kleinere versie.
En degene die de foto's laten maken natuurlijk! Maar dat duurt meestal wel effe.

groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan