fotomodel

HALLO
Ik heb een vraagje ik heb een schat van baby net als jullie allemaal en ik wil hem graag opgeven als fotomodel.Weet iemand toevalig waar ik informatie kan vinden.Ik weet niet waarom maar ik vind het leuk graag wat tips
groetjes
 
Ik heb er geen ervaring mee, maar wat je kunt doen is een mail sturen naar de redactie's van diverse kinderbladen (Ouders van Nu, Wij Jonge Ouders, Kinderen etc.) en vragen waar zij hun modellen voor de cover vandaan halen.

Misschien kun je jouw kindje rechtstreeks bij hen opgeven als model of misschien is er wel een soort "baby-fotomodel-bureau" waar je hem/haar kunt inschrijven.

Niet voor het een of ander: maar hou het wel leuk voor je kindje. Er zijn babies, met over-enthousiaste ouders, die al een "full-time baan" hebben op fotomodel-gebied. Lijkt me niet gezond. Dat weet je waarschijnlijk zelf ook wel maar dat wilde ik toch nog ff kwijt.

Groeten!
 
Er zijn gewoon speciale bureau's voor hoor, ik weet dat er een aantal in Amsterdam zitten. Het is erg leuk om te doen omdat je zoveel mooie foto's van je kind krijgt. Maar het is ook wel een hoop gesleep met je kind hoor. Je moet toch steeds met je kind op komen draven voor een fotosessie.
 
Terug
Bovenaan