fotomodel

A

Anoniem

Guest
Ik heb Marissa ingeschreven bij een modellenbureau omdat ze aandacht heel erg leuk vindt en ik haar uiteraard het mooiste meisje ooit vind. Nu heb ik vandaag bericht gekregen dat ze haar ook heel erg leuk vinden en dat we haar mogen komen inschrijven. Het is echt een goed bureau die niet overal geld voor vragen en zo. Dinsdag moeten we er naar toe voor het inschrijven en dan krijgen we ook meer te horen. Echt hardstikke leuk en spannend.

groetjes Linda

Leuk. Een vriendin van mij is model bij max models en zei ook dat ik Mick moest opgeven. Ik heb het nog niet gedaan..... maar komt misschien nog wel.
Het belangrijkste is dat de kids het zelf ook leuk vinden.
En ze verdienen een centje wat je mooi op hun spaarrekening kan zetten.
Ik ben benieuwd. Laat je weten hoe het was? Groetjes Jiska

Ik ben best benieuwd wat die kindjes dan verdienen. Ik persoonlijk zou mijn kindje er nooit voor opgeven. Al vind ik het wel leuk om in een catalogus een baby te zien staan. Bijvoorbeeld in Wehkamp of Neckermann.
De reden dat ik onze dochter er nooit voor op zou geven is dat ik vind dat de wereld al zo bestaat uit "uiterlijkheden". De modellenwereld lijkt me ook helemaal geen leuke wereld. Je hoort er weinig goede verhalen over. Ik kan me wel voorstellen dat je er helemaal trots op bent en je het leuk vind om je kindje terug te zien in een bekend blad. Het heeft eigenlijk twee kanten. Aan de ene kant vind ik het wel leuk, aan de andere kant niet. Zweverig he! Ik moet zeggen dat ik er ook helemaal geen ervaring mee hebt en ik ook niet echt weet hoe het is.

Hoi babybelle,

Ik ga Marissa wel inschrijven en hoop dat ze een opdracht krijgt. Maar moet wel zeggen dat als zij of ik het niet leuk vinden ik meteen stop. Ze moet echt helemaal niets van mij wat dat betreft. We moeten er echt allebei lol in hebben. En het lijkt me inderdaad leuk haar terug te zien in een folder of zo maar ik ga het ook echt naar haar toe niet helemaal op haar uiterlijk gooien hoor. Ze moet wel zelfvertrouwen krijgen maar niet gaan denken dat alles om het uiterlijk draait. Verder word je er echt helemaal niet rijk van, maar wat ze eventueel zou verdienen zetten we op haar spaarrekening zodat ze er later zelf iets van kan gaan doen.

groetjes Linda

Terug
Bovenaan