fotos laten ontwikkelen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ga honderden foto's ontwikkelen van die kleine en ben benieuwd waar jullie het laten doen... en zijn jullie tevreden over de kwaliteit en prijs?

Ik doe het altijd bij kruidvat. Werkt voor mij prima, ik geloof alleen dat ik weleens gehoord heb dat de formaten van de kruidvat niet overeenkomen met de originele maten (je foto past niet fatsoenlijk in een lijstje), maar dat heb ik nooit gecheckt omdat ze hier allemaal het album ingaan!

liefs miranda

Hoi,
ik doe het ook meestal via internet bij t Kruidvat of Trekpleister, ik wacht altijd op de aanbieding, dan is het 9 cent per foto, formaat 11x17cm.
Ik moet wel zeggen dat de laatste keer het fotopapier iets dunner was dan normaal gesproken, maar geen klachten hoor.

Groetjes van Sonja

www.webprint.nl is 0,05 cent per foto en de eerste keer kreeg ikook nog 5 euro korting.

groetjes chimene

hoi hoi

ik doe het bij babyinfo.nl
heb er laatst meer dan 700 foto's laten ontwikkelen en was rond de 40 euro kwijt
het uploaden duurde wel errug lang maar perfecte service

succes groetjes moekje

hey hallo,
ik laat ook altijd de foto's afdrukken bij babyinfo.nl/webprint.nl, goedkoop, goeie service en mooie foto's!
Vind t ook makkelijk dat je het geld van je rekening kan laten afschrijven en het bezord word, ook al best snel vindt je het in de brievenbus!
Succes ermee,
groetjes Saskia.

Hema, altijd goed! En misschien niet het goedkoopste, maar ik wil wel gewoon goede foto's en die hebben zij wel.

groetjes Maris

Hier een hema freak, zeer goede kwaliteit
Heb ff wat gegevens voor je op een rijtje gezet

Hema

volumevoordeel: afdrukken 10x15 cm vanaf 0,08

de actieprijs vanaf 250 stuks geldt niet voor
bestellingen via de fotokiosken in de winkels

levertijd per formaat: 2 werkdagen

formaat
prijs
>= 50
>= 75