Foto's plakken/bijhouden

Houden jullie albums bij voor jullie kids? Ik ben weer volop bezig (het is toch veel te koud om buiten langer dan een uur te zijn ivm sneeuw hihi). Ik liep bij Isabelle wel bijna een jaar achter met plakken. Nu moet ik nog vanaf kerst plakken. Ik was volop bezig maar nu is het album vol, dus moet ff nieuwe kopen. Met de verjaardagen laat ik een boek afdrukken. Dat vind ik ook heel leuk, maar wel duur. Daarom doe ik dat 1 keer per jaar.
Ik heb natuurlijk ook alle foto s op de pc, maar ik vind in een echt album toch wel erg leuk. Kunnen ze later meenemen als ze het huis uitgaan! En nu kijken we er al samen in.
Hoe zit dat bij jullie?

Groetjes Babybelle

Ik heb een berg liggen vanaf juli tot nu. Vandaag heb ik in Gijs zijn jaarboek foto's geplakt, deze is bijna compleet, erg leuk!
En ik schrijf bij elke foto een tekst(je) en ik hou daarnaast een boekje bij (nu alleen voor Feline, na haar 1e jaarboek en straks dus ook voor Gijs) en daar schrijf ik speciale dingen in.

Ahum, dochter 1..was de eerste vijf jaar redelijk bij..Toen kwam zoonleif..dat werd al minder..heeft nu denk ik 3 jaar in een boek..En Lieve..nouja, ik geloof een paar maanden!
Ja helaas wordt het steeds minder!
Veel te druk!
Schrijf wel stukjes tekst in een boekje..dat dan wel weer..
Gr Rina

Hi,

Ik maak elk jaar 2 digitale fotoboeken: 1 voor onszelf en 1 voor onze zoon. Ik weet dat die fotoboeken erg duur zijn, maar als ik tel hoeveel foto's ik soms gebruik: dat kunnen er wel 200 zijn! En dan kan ik de maten lekker varieren. Zo'n eerste glijbaansessie bijv. dan passen er wel 10 foto's op 1 blad, dat lukt met gewone foto's niet. Als ik 200 foto's moet laten afdrukken en dan nog een mooi boek erbij, dan denk ik dat de prijs gelijk is.

Straks voor de baby, laten we tussentijds ook wel fotoboeken drukken, maar die zijn dan dunner (en dus ook wat goedkoper). Foto's zijn nu eenmaal geen goedkope hobby, maar het levert een schat aan herinneringen op!

Gr. Tamara.

Ik heb toevallig vorige week foto´s bijbesteld vanaf Eline´s eerste verjaardag. Dus ik liep zon anderhalf jaar achter. In mijn oudste zijn foto album stonden nog geeneens foto´s van Eline, dus die had ik al twee en een half jaar niet meer bijgewerkt. Maar goed, de hele bups via hema besteld en nu zijn de foto albums weer keurig bij. Mijn ouders hebben dat namelijk nooit bij mij gedaan, en heb dat altijd jammer gevonden. Mijn vader heeft het wel goed gemaakt door op mijn trouwdag een fotoalbum cadeau te geven, hij had alle oude foto´s die in de schoenendoos zaten, ingescand en daar een mooi album van gemaakt.

Terug
Bovenaan