fotoservice

Ik baal al enige tijd van de hemafotoservice. Iedere keer als ik foto's wil bestellen en ik alle handelingen heb gedaan, gaat het mis. De verbinding verbreekt of hij geeft een foutmelding. Heel soms gaat het wel goed. Dus mijn vraag: is dit herkenbaar? Welke fotoservice geeft bij jullie nooit problemen? Dan neem ik daar eens een kijkje. Dit is echt frustrerend. Ik heb het zelfs al met hele ontworpen fotoalbums gehad...

Groetjes Babybelle

Hi,

Ik ken de fotoservice van de Hema niet. Heb ooit wel hun programma gedownload, maar vond het niet prettig.

Ik gebruik zelf altijd Kruidvat en heb daar geen problemen mee. We hebben ze pas hun programma aangepast en nu vind ik het minder fijn werken. Maar tot nu toe geen problemen met het maken van een album of het verzenden van foto's.

Gr. Tamara.

Ik ken ook de fotoservice van de hema niet en gebruik net als Tamara die van het kruidvat en heb daar alleen maar goede ervaring mee, En als een boek op internet laat maken doe ik dat bij wijfotoservice volgens mij is die van wij jongeouders en dat is makkelijk samenstellen en een leuk prijsje....

Gr Mascha

Hey Babybelle,

Ik heb weleens een boekje besteld via de Hema, maar vond (destijds) de kwaliteit tegenvallen.
Heb mijn laatste album bij Kodak.gallery besteld maar die is wel wat prijziger denk ik..
Ben nu bezig bij Albelli.nl dat werkt op zich ook wel fijn qua programma, maar heb nog niets verstuurd.
Heb laatst bij een vriendin een album van Albelli gezien en vond de kwaliteit erg mooi!
Wordt nu al wel doodgemaild met kortingscodes etc door Albelli, maar ach ook dat went...

Kan het trouwens niet aan je firewall of antivirus programma liggen ofzo??
Of zitten er misschien foto's in die voor afdruk niet goed genoeg zijn dat hij er daarom uitklapt?

Groetjes Sas

ik bestel foto's ed via webprint.nl, vind t erg goed werken, kunt t geld van je rekening af laten halen, t word bezorgd en tis ook niet duur!

succes!
gr.Saskia.

Hoi Babybelle,

ik gebruik heel vaak de fotoservice van de HEMA, ik bestel ook de uitvergrotingen etc. Ik maak albums.

Ik zou het programma wat je gedownload heb gewoon even eraf halen via de website een nieuwe versie downloaden, heb je ook gelijk de laatste update. Je kan je fotoalbum die je aan het maken ben gewoon op je schijf laten staan, want zodra je hem weer opnieuw heb geinstalleerd doet hij het gewoon weer.

Mocht je via de website foto's bestellen, dan heb je kans dat er inderdaad een firewall de laatste bevestiging tegen houd. Dus even nakijken of dat allemaal goed staat,

Verder ben ik heel erg tevreden over de HEMA,
Groetjes
Angel

Terug
Bovenaan