fotosessie!!!

A

Anoniem

Guest
Zo'n 2 weken geleden was er bij ons in de vestiging van de hema een fotograaf van zo'n bedrijf. Je kreeg 1 foto gratis. Mike wilde helemaal niet maar doordat de fotograaf zo leuk was deed ie toch goed mee! Dit zijn ze geworden!!

Ook ook hebben we de pasfoto's genomen en natuurlijk de gratis foto. Is trouwens hetzelfde als de pasfoto's.

Aankomende dinsdag kunnen we de foto's bij de AH halen, daar was dus ook een fotograaf alleen van een ander bedrijf....spannend hoor, pinpas gaat weer mee!!!!
Mike en ik waren met Sandra en Annique gegaan....daarna nog ff koffie geleut!
Gezellig hoor!!!

liefs jen mv mike

wow wat zijn die foto's leuk geworden zeg!
dat koppie , geweldig
ik ben erg benieuwd dinsdag naar de andere foto's
hoelaat ga je heen om ze te halen?
misschien kunnen we samen gaan... mij maakt de tijd niets uit

nou ik hoor het wel!
liefs sandra x annique

Hee San!!!

Zijn leuk hé, we konden het niet laten om ze te kopen, kost ff wat maar ja ze zijn ook zo leuk!
Ik denk dat ik rond 16.00 uur uit school weg kan, heb altijd vergadering op dinsdagmiddag.

liefs jen

Hoi San!!        

Ik heb trouwens dinsdag ook een tussenuur van 9.00 tot 10.00 uur, dus dan zou het ook ff kunnen!!!

liefs jen

En dit zijn de foto's van de fotograaf bij de AH!!
Vond ze niet allemaal even leuk, deze dus wel. Vond de foto op het schilderslinnen ook erg mooi maar ja die was zo duur vooral omdat ik niet alles nam.....maar ben zo tevreden en trots  hoor!!!

Sandra, hoeveel heb jij er gekocht en heel belangrijk laat ze zien!!!!

liefs jen

Ik blijf het gewoon proberen....... 3e poging:

Wat een leuke foto;s van je boefie zeg!! Echt heel vrolijk. En leuk je binnenkort in het echie te zien met je mannetje!!

Liefs
Susan

Terug
Bovenaan