Fotoshoot, geboortekaartje, belly paint, update etc.

Ben gisteren met een vriendin mee geweest naar een fotoshoot, deze vrouw doet dit bij haar thuis en maakt hele leuke kinderfoto's en zwangerschapsfoto's! Dit was nog een verjaardagscadeautje van mij voor haar, mijn vriendin is ook zwanger, we schelen 6.5 week. Mijn dochtertje en ik zijn ook nog samen op de foto gekomen en ik met mijn vriendin en haar kids samen met Yara, erg leuk dus! Yara was op het laatst erg moe en had er geen zin meer in.
Nu gaan mijn man, ik en Yara in november nog een keer. En dan wil ik een foto/ foto's gebruiken voor de voorkant van het geboortekaartje, ze doet ook met bewerken dus ook b.v. met de naam op je buik. En ik wou vragen of ze ook mijn geboortekaartje er in kan verwerken. Yara haar geboortekaartje was namelijk een drie luik kaartje, en de voorkant was mijn man zijn oude geboortekaartje verder hedden we foto's gebruikt van dat Yara net geboren was en een zelf geschreven gedicht van mijn man. We willen nu het zelfde idee maar dan de voorkant dus met een buikfoto en naam en eventueel mijn geboortekaartje er in verwerkt.
Verder had mijn vriendin nog een kennis die voor maar 20 euro een belly paint doet. Dit wil ik ook eind november gaan doen.
5 oktober ga ik naar zwangerschapszwemmen. ook met een vriendin. En de 12e begint zwangerschapsgym maar als het zwemmen me goed bevalt ga ik niet meer naar gym denk ik, want dit is natuurlijk net op de zelfde dag en tijd.
Ik heb twee hele leuke namen: voor meisje: Myla en voor een jongen: Lyam, nu mijn man nog even overtuigen, haha! Hoe zouden jullie Myla uitspreken? Het grappige van deze namen is dat je voor een jongen en meisje de zelfde letters gebruikt maar toch een heel andere naam hebt. Ik had Lyam steeds al in mijn hoofd en kom voor een jongen niet verder dan deze naam. En nu zag ik gister ergens Myla staan, past ook leuk bij Yara vind ik zelf. Wat vinden jullie, is natuurlijk heel persoonlijk! Dus hier gaat het verder goed, allemaal leuke dingen in het voor uitzicht!!!!!!! Heb nu wel snel last van harde buiken, vooral als ik veel loop, lang sta. Had ik met Yara ook al vrij snel en vaak. Volgende week gaan we dan eindelijk achter een kinderwagen aan!!!!!!!!!!!! En word de babykamer geverft, dan kan ik gaan inrichten. De was en enveloppen schrijven bewaar ik tot mijn verlof, dan heb je dan ook nog wat te doen. Woensdag moet ik weer naar de verloskundige, dan hebben we ons bevalingsgesprek. Ben benieuwd!!!!!!!!
Lang verhaal, haha!

Liefs Marie

Wat leuk allemaal!
Zo'n fotoshoot is echt top! Ik heb er ook 1 gepland in de 36e week van mn zwangerschap. Wij willen misschien ook wel een foto gebruiken voor het geboortekaartje.

En jullie namen....Echt leuk!! Ik vind Myla voor een meisje heeel leuk, zit zelf ook in de hoek te denken. (ik spreek het uit als Miela)

Lyam vind ik ook super! Hoor je wel wat vaker... maar dat neemt niet weg dat het een hele mooie naam is!

Gelukkig hebben we nog ff de tijd!

Veel plezier met alles!

Lfs Esther

Leuk zo'n lang verhaal! Hebben we wat te lezen :)
Fotoshoot ga ik ook doen over 2 weken, mijn broer is fotograaf dus dat is wel heel makkelijk...
Ik heb mijn geboortekaartje al gemaakt op internet dus daar hoef ik gelukkig niet meer over na te denken..
Maar wie weet als er een hele mooie foto tussen zit...
Heb vanmorgen alle kleertjes, dekentjes en knuffels gewassen. Dan nog de gordijnen en een lamp ophangen en dan zijn we eigenlijk zo goed als klaar, fijn vooruitzicht!

Hele leuke namen, allebei! Ik zou Myla ook uitspreken als Miela... Wij krijgen zelf een jongentje en Lyam is hier ook voorbij gekomen maar mijn vriend vindt dat niet zo bij ons passen en we hebben afgesproken dat we allebei 100% zeker moeten zijn.
Vind het wel heel moeilijk hoor, zijn er nog steeds niet uit, maar inderdaad gelukkig hebben we nog effe!

Marie jij veel plezier in november met de 2e shoot en Esther jij ook alvast!

groetjes Kim

Terug
Bovenaan