Fotoshoot

Hey meiden,

We hebben vandaag foto's laten maken van onze twee mannen! In het begin vond Tim het maar niets en was het brullen, maar op een gegeven moment ontdooide hij gelukkig toch en heeft de fotograaf wat mooie lachjes gehad. Grote broer deed het ook helemaal super! Ik kan niet wachten tot ik het resultaat kan zien!

gr Ingrid

Oooh wat leuk gelukkig maar dat tie wat ontdooide maar anders had je wrs wel terug mogen komen.
Ben heel benieuwd naar het resultaat.
Hoeveel heb je er laten maken?

leuk!! mooi is dat he??? Gelukkig kon er nog een lachje af! zou anders zonde zijn..
Mijn schoonmoeder maakt altijd "portretfoto's" van jorn... staan wel een aantal op mijn hyves. van toen is 6 maand was.

@emilce, dan moet je jumbo en AH in de gaten houden, daar hebben ze soms foto shoots voor de kids voor 2,5 en dan krijg je 1 foto, maar betaal je dus geen opnamekosten!

@ingrid, spannend hoor, wanneer krijg je de foto's te zien!?

@lorena, ja idd, hier is het ook altijd spannend, kijken ze allemaal? lachen ze een beetje en de ogen allemaal open?haha

@Emilce; inderdaad wast MJ ook al schrijft, bij supermarkten is wel vaker zo'n aanbieding, heb ik ook eens gedaan.
@MJ: de foto's zijn zaterdag klaar, maar dan zijn wij een weekendje weg, dus ik ga bellen om te vragen of ze wellicht vrijdagavond al klaar kunnen zijn. Spannend! Ben heeeeeeeeel benieuwd!

Haha zul je altijd net zien natuurlijk ;-p
Hoop voor je dat ze erg mooi zijn!!
Ik wil ze hier binnekort ook laten maken, heb nog een bon van de v&d, denk dat ik dat doe, mooi van de 4 samen, ik was aan het wachten tot ze goed zelfstandig kon zitten! maar dat is nu dus zo!

Terug
Bovenaan