Fotoshopprogramma?

Hoi Meiden,

Ik wil gaan fotoshoppen.. je kunt er tegenwoordig zoveel leuke dingen mee doen!!
Nu hebben we 2 programma's geprobeerd, maar we kunnen er nix mee.. Of ze zijn te moeilijk, of er zit gwn niet op wat we willen ;-)

Doen jullie dit weleens, en welk programma gebruiken jullie hiervoor?? Liever niet een al te moeilijk programma.. hihi.

Liefs Deb.

hey

ik gebruik Photoshop!
Maargoed ik heb dan ook een opleiding gehad waarmee ik dat programma geleerd heb.

Je zou t kunnen proberen, en dan moet ik op internet op zoek naar "tutorials"
Ik tik t net in en vind meteen www.photoshop-tutorials.nl

Ik heb er geen ervaring mee, maar heb wel goede verhalen gehoord van mensen die het willen leren!

succes!!

hey Deb,

Photoshop is van Adobe ;-) Adobe is de fabrikant.. hihi

Ik snap dat je het moeilijk vind, elke nieuwe versie krijgt er weer nieuwe functies bij..
Het wordt ook door proffesionals gebruikt he, en ALS je de officiele versie wil kopen kost je dat zo rond de 1000 euro...

Je hebt toch ook van die simpele foto bewerk programma's.. die zitten wel eens bij die foto verwerkingsprogramma's geloof ik?
MIsschien heeft een ander nog een tip.

Ik heb weleens gehoord van Picasso, kun je ook gratis dowloaden maar ik heb er zelf geen ervaring mee.

Gr. Sonja

p.s op deze apple staat ook photoshop (is van Dennis zn werk) maar helaas snap ik er ook niks van maar ik ga is ff kijken op die link hierboven.

Hihi Evelien.. zo zie je maar dat ik er geen verstand van heb! Ik heb Photoshop gezien, en ook Adobe haha!
Ik heb ff op die website gekeken die je gegeven had, en daar hebben we wel wat aan denk ik!
Thnx!

Liefs Deb.

Terug
Bovenaan