fototoestel gestolen/verloren

Tja of ie nou gestolen is of dat we zelf zo lomp zijn dat we het verloren zijn; ik weet het niet, we zijn er altijd heel voorzichtig mee.
Gisteravond zijn we na het eten naar het ballonnenfestival hier in het park geweest. Echt super gaaf, ze laten dan wel 20 luchtballonnen op. Heel gaaf om een keer te zien. Patrick en ilona gingen helemaal uit hun dak.
Maar goed op een gegeven moment wilden we een foto nemen en het fototoestel zat niet meer in het vakje van de buggy (afgesloten met een ritsje)..... Eerst heel verbaasd rondgekeken en toen hoopten we dat we het gewoon thuis hadden laten liggen, maar nee hoor. dat ging is gewoon gestolen of we hebben het verloren.....

Hier baal ik echt vreselijk van want wie weet is het fototoestel wel in handen gevallen van iemand met verkeerde bedoelingen en er staan dus foto's van patrick en ilona op. Dadelijk zweven hun foto's rond op het net. Ik heb er vannacht zelfs eng van gedroomd. ik heb de politie gemaild en de organisatie. Vanmiddag laten ze weer ballonnen op en dan ga ik maar even daar bij de organisatie informeren. Please duim voor ons!

x verdrietige miranda

Miranda,

Ik ga heel hard voor je duimen, maar ik vrees dat hij gestolen is. Als je het ritsje dicht had zitten en het is niet stuk, dan kan t bijna niet anders.
Maar wie weet...

liefs Maris

Jee dat is balen zeg.

Ik vrees ook voor jullie dat hij gestolen is...echt naar dat er nog foto's op stonden zeg. Kan me voorstellen dat je je er rot bij voelt, zou dat ook hebben hoor.

Ik duim natuurlijk nog wel voor jullie!

groetjes Tamar

Oh nee wat een ellende!
Hoop echt dat je hem verloren bent en een eerlijke vinder zich meld..maarja zoals Mariska ook al zegt, als het vakje dichtzat en hij is weg. vrees ik ook het ergste....

Sterkt ermee!

Groetjes Sas

Hoi Miranda,

Jeetje meid! Das echt balen en helemaal @#$$%
Ik begrijp dat je bang bent dat ie in verkeerde handen komt, maar er zijn ook nog eerlijke mensen op deze wereld. Dus laten we van het positieve uitgaan, dus dat je de camera terugkrijgt van iemand!

Tis iig heel erg vervelend meid!
Wij zijn ook altijd zo zuinig op dingen.. Bijv mn paspoort, heb ik altijd in mn tas, maar nu had ik hem laatst nodig, en ben ik hem gwn kwijt! Baal er echt stevig van, maar ik heb altijd mn rijbewijs nog.. Kom toch nooit int buitenland.. Kost allemaal weer geld ;-)

Liefs Deb.

Terug
Bovenaan