Fototoestel voor kinderen van V-tech (wie had dat ding nou ook alweer)?

Ik meen me te herinneren dat een tijdje geleden hier iemand (Sandra, Tanja, Jolanda.....of iemand anders, ik weet het echt niet meer) vertelde dat ze voor de verjaardag van de oudste de kiddiezoom van V-tech  had gekocht.

Aangezien Gijs binnenkort jarig is en we hem dit graag cadeau zouden doen, ben ik erg benieuwd naar de ervaringen met dit speeltoestel. Op internet zijn de recencies niet zo geweldig namelijk en het is toch een hoop geld. Dus ik ben erg benieuwd naar de ervaringen uit eerste hand!

Alvast bedankt!
Groetjes
Susan

ik was het...... Nick heeft hem ook voor zijn verjaardag gekregen en hij vindt hem helemaal geweldig. Natuurlijk gebruikt hij hem nu minder dan toen hij hem net had maar zodra hij hem ziet pakt hij hem.

Je kunt foto's maken en filmpjes en je kunt er ook spelletjes op doen.
Je hebt wel 2 soorten ik weet niet precies wat het verschil is behalve de prijs, wij hebben de duurste.

Liefs sandra

Jorick had / heeft er één van Little tikes. Deze beviel / bevalt hem echt niet. Veelste langzaam met foto's maken en op  zijn schermpje kun je niet zien hoe de foto is geworden. Dus neem alsjeblieft geen Little Tikes. Die van V-tech heb ik zelf geen ervaring mee, maar mijn tantezeggertje heeft er wel eentje op haar verjaardag gehad en zij heeft de digitale camera zondere mp-3 speler erin. Deze bevalt haar heel goed, je kunt er spelletjes meespelen en foto's bewerken. Ook kun je er snel foto's meemaken en is hij niet megatraag zoals die van ons.  

Groetjes Jolanda

Hoi Jolanda en Sandra

Thanks voor de snelle reacties! We hebben 'm inmiddels aangeschaft en ik denk dat we volgende week een héél blij mannetje in huis hebben. Hij is dol op foto's maken nl.

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan