Fotoverslag pannenkoekenavontuur

A

Anoniem

Guest

O jee, wat heeft ze nu weer klaargemaakt?

Eerst maar eens uitrollen. Anders zie ik niet wat ik eet!

Uhh, moet dit lekker zijn?

Nou, is inderdaad best te hachelen!

Ook een stukje?

Weet je wat je nog meer met die dingen kan doen als je geen trek meer hebt?......
Je kan erin knijpen tot het tussen je vingers door komt...........

....... je kunt ermee gooien ...........

....... je kunt erin slaan .........

....... ongeluk in een tunnel!! ......

....... en als ik het nou eens naar het randje toe schuif ...........

....... jaaaaaaaa, gelukt!!

En toch is mijn mamma nog steeds trots op me. Ik heb er niet zoveel van gegeten,
maar ik vond het toch best wel lekker!

(sorry voor mijn mamma's onopgemaakte gezicht, ze moest perse ook even op de foto!)

Mazzeltjes!
Kian

EEEEYYY Kian, je moet er niet mee kleien joh, dat moet je opeten
JUMMMMMIIIEEEEEE. Ik kreeg vanmiddag ook lekker van die dingen, mama rolt ze op, maar ik niet hoor, lang zijn ze leuker en lekkerder.
Toen ik er 2 op had (waren gewoon kleine dingen) mocht ik niet meer, pfff ik ben al groot hoor!
Wanneer gaan we samen oproldingen eten??

Oh ja en morgen kan je in je nieuwe pyjama's slapen hoor, vandaag op het postkantoor gebracht.

Doei Yoëll

oehh, jippie! Ik zit er op te wachten want het wordt steeds een beetje kouder in m'n kamertje!
Mazzel!

Ga morgen ochtend maar meteen bij de brievenbus liggen, maar niet te dicht eronder.
Ik deed dat pas, nou ja ik zat gewoon even alle schoenen uit te zoeken voor papa en mama en toen...... BOEM auwwww, de H&M gids op mn bol, ik moest er heel hard om lachen eigenlijk. Maar ik heb het boek wel even een stuk verderop de gang in gegooid haha

Yoëll

Oh ja mama zei dat 2 pyjama's boevenpakjes zijn haha en ze dus wel goed bij je ondeugende koppie paste. Snap niet waar die mama's toch over praten

Nee, hoe kan ze mij nou een boeffie vinden? Ik ben zo'n braaf jongetje!

Hee Kian, ik heb gister ook voor het eerst een pannekoek gegeten! En lekker dat ik hem vond joh! Mamma zei dat we 28 sept weer een pannekoek gaan eten! Ik kan niet wachten tot het zo ver is!
Maar het heeft bij jou wel hele leuke foto's opgeleverd zeg! Wat een bekkies trek jij erbij!
Gaaf hoor!

Fabio

Bedankt Kian,

Toen ik de foto en de tekst zag van "ongeluk in een tunnel" moest ik wel even heel hard lachen!! Geweldig!!

Enne, je mama mag er zeker ook zijn zonder make-up hoor!!

Esmé, de mama van kay

Terug
Bovenaan