fotowedstrijd: je mooiste vakantie foto

A

Anoniem

Guest
Saskia heeft een nieuw onderwerp bedacht en ik zal de taak op me nemen om de wedstrijd te leiden. Dus kom maar op met de mooiste vakantie foto's. De wedstrijd sluit op 19 september.

ok, niet echt een vakantie foto want wij gaan over 2 weken op vakantie maar deze ziet er toch wel vakantie-achtig uit!! Lekker in de zandbak op het dek.

Groetjes Alberdien en Alice

Wij gaan ook nog op vakantie. Maar vond deze errug leuk. Heerlijk in zijn blote billetjes spelen in het meer bij mijn ouders op de boot.

Omdat wij dit jaar niet weg geweest zijn is mijn inzending een foto uit de achtertuin.   Maar wel een waar ze volop van de zomer geniet.

groetjes Linda

wij zijn ook niet op vakantie geweest.. maar we wonen in zeeland dus als het hier lekker weer is er genoeg te doen buiten. deze foto is in het begin van de zomer gemaakt lekker in het water met mama

groetjes jessica en djesslyn

Oh, ik heb zoveel mooie vakantie foto's, maar mag er maar één kiezen, dus bij deze onze inzending, want zeg nou zelf, dit is toch alles wat je op vakantie nodig hebt

Groetjes Martine en Benthe

Ow wat kan gras eng zijn!! Lindy vond het in het begin dus heel eng maar gelukkig ging het met de bal al een stuk beter!

Sannemams

Hier zat Rik naar iedereen te zwaaien die voorbij kwam in het hotel...hahaha

Sorry kon niet kiezen. Hier met een vriendje op het strand heerlijk aan het spelen!

X Saskia\mv Rik 04-07-07

Terug
Bovenaan