FOTOWEDSTRIJD: Klassieker.... ( T/M 17-08 )

Hey Meiden!

Ik heb vind ik zelf althans, weer een super thema bedacht, WHAHAH! Ik denk dat we allemaal wel "klassiekers" hebben in de kast. Of op de kast... Van die foto's waar je naar blijft kijken, od die telkens weer grappig zijn als je er naar kijkt, of blijven ontroeren. Ik weet dat Esmé een hele mooie aan de muur heeft thuis, of bv de hagelslag foto's van Thomas, de knuffeltjes bij Fabio in bed, het badderspectakel van Yöell, enz, enz...
Misschien leuk om er kort bij te zetten waarom deze foto nou Jullie klassieker is en waarschijnlijk op de bruiloft van onze kiddies nog tevoorschijn komt!   Succes allemaal weer!

Kus, Marieke

Thomas vind zijn potje niks, echt niks! Hij roept plasje en gaat zitten en staat dan weer gelijk op... Tot de folders naast hem lagen, en mama  vroeg wat papa doet op het toilet. Toen  pakte hij de folders en bleef heerlijk zitten, WHAHHAHA!  
Just Like daddy!

wij doen ook weer is mee
deze foto heb ik gemaakt met moederdag bij mijn ouders op de camping Dit is marek met mijn pleegbroertje danny dikke vrienden zijn het ze stonden met z'n tween naar de boer te kijken

mira mv marek

Of het een klassieker is weet ik niet, maar er staat wel een klassieker op de foto (opa).

Lukas en opa! Ik heb nog zo gezegd, ELLENBOGEN VAN TAFEL!

Lukas, zoon van Annem (ieke)

Dit is zeker een klassieker! Na lang wachten konden we eindelijk onze dochter Noa in onze armen sluiten. Hier is ze een paar dagen oud. We konden ons geluk niet op!

gr
Marielle mv Noa

Terug
Bovenaan