FOTOWEDSTRIJD: LATER ALS IK GROOT BEN....

Na lang wachten is het dan eindelijk zover.....de nieuwe fotowedstrijd!!!!

Onze kindjes zijn inmiddels al echte persoontjes met een eigen karaktertje en voorkeuren. Soms vraag ik me af wat dat minimensje dat bij  ons in huis rondhuppelt later zal worden...de hele wereld ligt nog open, alles is mogelijk...maar soms denk je als ouder dat je het nu al wel zeker weet....hij/zij wordt later vast en zeker......(vul maar in)!

Daarom het onderwerp: Later als ik groot ben...

De fotowedstrijd sluit 12-02 om 12:02. Dus doe je best...leg die kleine vast op de gevoelige plaat en doe mee!!!

Wat Julian later wordt dat weten we nog niet precies. Dat hij bij het circus gaat is wel duidelijk. Of als acrobaat (getuige eerdere foto's) of misschien wel als directeur....

Hooggeeerd publiek:

Hahaha, en daarmee heb ik mezelf gelijk al gediskwalificeerd; je mag meedoen met 1 foto!!

Kom maar op met die foto's!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Dean gaat hetzelfde als mama doen: op het forum kijken! Misschien zit er wel een baantje als webmaster in, haha.

By the way: dit is natuurlijk wel in scene gezet hè!!

Groetjes,
Nelly en Dean

Ik weet het nog niet helemaal zeker maar mijn broer vindt op dit moment de brandwwer geweldig........dus ik ook.

Dus ik ga later bij de brandweer

Kusje Tess dv sandra

Ik denk dat ik ( Hjerre) later dokter wordt...hier ben ik aan het luisteren of het hartje van Elize goed klopt.......
En weet je hij deed het, maar toen ik haar later reanimeerde moest ze hard huilen. ( hij had per ongelijk haar mond dicht gedrukt met zijn hoofd...)

G

Later als ik groot ben word ik echt een dame die voor kleine babietjes zorgt. Nu oefen ik de hele dag met de beer: fles geven, boertjes laten, luier verschonen, in de maxicosi en eruit etc.

gr
Marielle mv Noa

...WORDT IK ACTEUR !!!!
                                                                                        (of ben ik dat al?)

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan