FOTOWEDSTRIJD met als thema; RARE STANDJES t/m 12/3

A

Anoniem

Guest
Hier dan de nieuwe fotowedstrijd. Jullie hebben je kleintjes vast weleens in een rare houding zien slapen. Soms denk je dan "hoe is het mogelijk!!" Misschien hebben jullie dit ook vastgelegd en is het leuk om al die foto's eens te zien.

De wedstrijd loopt t/m 12 maart 2008.

Het is al een oudere foto.
Maar ik wist dan ook echt geen ander thema te bedenken.

Succes allemaal!!!

Gr. Natasja mv Jamie

Toen Tygo 8 maand oud was. Ging hij altijd draaien in bed. Dat wil zeggen: draaien op z'n buik en dan net zo lang wooelen tot je andersom in bed ligt. Snoet begraven in de dekentjes en heerlijk slapen maar.
Ik vond het echter niet zo grappig, ik vond het maar eng. Maar elke keer als ik zijn hoofdje opzij legde, draaide hij hem met een verontwaardigde kreun weer terug op z'n warme plekje.

Groetjes happyM mv Tygo

ik heb ook een foto hoe ik hem wel is aan trof maar dat ik dacht
zo wil ik het liever niet na deze dag heb ik zijn deken ook maar weer ff weg gehaald

gr stephanie en timothy

Haha leuk onderwerp!
Zo heb ik ooit eens deze foto van Fabio gemaakt toen hij in de auto in slaap was gevallen. Hoe kan je zo slapen he?

Groetjes van Cissy

Hey!

Wij hebben ook alleen een oudere in de aanbieding. Als meneer slaapt komen wij echt niet zomaar meer binnen en al helemaal om voor de leuk een foto te schieten, hahha! dat kan wel en bestraft worden met een jank-kannonade van uren! Gert-Jan wordt woest als ie ziet dat ik deze geplaatst heb, hahah! Hij beweerde bij hoog en laag dat ie niet sliep namelijk... Hij sliep net zo min als Thomas... Allebei zwaar aan de snurk dus!
Hier dus 2 mannen in een onmogelijke slaaphouding!

Kus, Marieke

Zo ziet ze er gelukkig niet dagelijks uit maar als je haar bitterlemon te drinken geeft dan kan ze nog wel es een raar gezichtje trekken hahahahha.

Groetjes corina mv cherona

o ooooooh ik zie nu pas dat het met slapen te maken moet hebben.
uuuuuuuh die heb ik eingelijk niet sorry

Kian ligt er over het algemeen heel netjes bij (welliswaar standaard met z'n hoofd tegen de bovenkant aan). Hier was ie een keer al lezend in slaap gestort.
.

Terug
Bovenaan