Fotowedstrijd......Net wakker!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Zoals jullie hebben kunnen lezen bij de topic met de uitslag van de fotowedstrijd,heeft Esmé mij vereerd om een nieuwe foto-opdracht te verzinnen.
Ik heb eens eventjes zitten verzinnen en ben op het volgende gekomen.
Maak een foto van je kleine uk als ze net uit bed zijn,met de pyama nog aan en de haren nog helemaal in de war....Succes!!
We zullen er een week voor uittrekken,dus zondag 23 december sluit de wedstrijd.
Hier komt onze inzending,liefs Kitty en Tess

leuk onderwerp....

Hier eentje van een paar maanden geleden (toen het nog warm was brrr), Tess net wakker van haar middagslaapje.

Liefs sandra

hier is elise net wakker op haar eerste verjaardag

en eigenlijk vond ze de balonnen mooier dan de kado's

groetjes saskia

Dit is mijn moppie cheroon na een logeerpartijtje bij tante.

Hier mijn kleine meid
Net wakker, en ze heeft niet door dat ik dr slaapkamertje in ben gekomen.
Stiekem een leuke foto gemaakt.
Ik vind hem zelf zo ontzettend lief, nog half in dromenland.

liefs sandra

Sophie, op de ochtend van haar eerste verjaardag..........net uit bed, nog zo dromerig (en met soepstengel, in die tijd was het echt een kleine kliko haha). Ik vind 'm zó lief.

Leuke topic Kitty!

Groetjes
Susan

Hoi dames,

Hier mijn "ochtend coup" tijdens mijn vakantie in Menorca.. Ik had een stevig nachtje slapen achter de rug toen mama mij zo aantrof. Ik weet wel dat mama deze foto vaak bekijkt omdat ze me hier zo'n "lekker ventje" vind, tsja,.. Dus dit is wat je smorgens aantreft mocht je ooit naast me wakker worden..

Dikke smakkerd van mij   ,

Kay zv Esmé

Leuk onderwerp. Is al een wat oudere foto van Maxime. Deze is genomen op vakantie in Februari 07.

Liefs Yvette mv Maxime

Terug
Bovenaan