FOTOWEDSTRIJD: thema eten, t/m 01-08

A

Anoniem

Guest

FOTOWEDSTRIJD

Alle zomer-2006-kindjes mogen (met toestemming van mamma) meedoen met één foto! Het thema is deze keer: eten.. Dus plaats de leukste foto hier die met eten te maken heeft..

Woensdag 01/08 om 20.01  uur sluit de inzending en mag iedereen één keer z’n favoriete top drie uitbrengen in een nieuw topic. Deze sluit op  04/08  om 20:04. Daarna de UITSLAG!!!

De winnaar heeft naast eeuwige roem ook de eer de nieuwe fotowedstrijd te mogen verzorgen. Dus ook het nieuwe thema!!!

Gaan we er weer voor?

Schrijf boven de foto even je eigen naam en die van de kleine, dan hebben we geen last van opeens anders hetende kinderen of kinderen met andere mama's!

Ik bijt de spits maar af met een eet foto van Jente:

Fenneke mama van Jente

Mmmmmm, dit smaakt hééérlijk!

Yoëll zv Pauline

Lekker hoor die vla en als je het zelf doet.... is het nog veeeeeeeeel lekkerder

Tis jammer dat ik net geen foto heb gemaakt: ze was even heel erg stil, verdacht dus, ga ik kijken, zit ze een bakje perziken te inspecteren door er telkens haar vingers in te steken...
Maar deze is ook erg leuk: ik een vieze snoet mama? Het is toch MIJN verjaardag?

Lydia, dv RianneT

Zo zie ik eruit als ik een ijsje heb gegeten:

Kusje van Marin

oh leuk hihi
wij doen natuurlijk weer mee!

dit is een foto van annique die voor t eerst een kaaschippie eet... jummie

hij voelt wel een beetje vies in mijn handjes dus doe ik t maar zo

dikke kus van annique

Zo zit ik lekker vertrouwd m'n rijstwafeltje te eten en zo heb ik opeens een hap van dat ijskoude ijsje te pakken...

'kVond het later best lekker hoor!

Julian zv Ellen

Terug
Bovenaan