Fotowedstrijd: VERLIEFD!!!

Hoi mama's,

Gezien het zonnetje weer meer schijnt en daardoor die vlindertjes in de buik harder gaan fladderen is deze wedstrijd in het thema:

VERLIEFD  

Heb je een foto waarbij je kleine, in welke vorm dan ook, zijn verliefdheid toont dan willen we die graag zien!

tot MAANDAG 30 JUNI kunnen er foto's geplaatst worden en dan zal de jury met de strenge puntentelling beginnen..

Succes!!

Esmé mv Kay

Naar wie kijkt hij toch zo verliefd....??  

Hier Delano en zijn vriendinnetje Meike.
Meike is de dochter van mijn vriendin en als we onze grote jongens naar school brengen,wandelen zij hand in hand door de grote gangen van school.
Je ziet de mensen dan ook vertederd kijken...smelt

Groetjes Tanja

Een wat oudere foto maar ik vind  dit nog steeds een heerlijke foto (hangt ook in een lijstje op Jente's kamer).

Dit is de oudste dochter van mijn vriendin, Amber van 4 jaar, Jente is helemaal dol op haar!

Zo zie je, leeftijd hoeft niet uit te maken:

Groetjes Fennie en Jente

Hier was ze Pooh aan het kijken op TV, ze is zwaar verliefd op Pooh en gaat dan  vaak op de tafel liggen, zo schattig!

Zucht..................... Smelt.............................

Marit  22 maanden  dv Monique

Tygo met z'n vriendinnetje Naomi (ook een kindje bij de gastouder)...

Als ze samen zijn geweest, zegt hij vaak nog uren daarna "Omi, omi, omi".

Zoooowww schattig...

Groetjes happyM.

Terug
Bovenaan