FOTOWEDSTRIJD...............woorden zijn overbodig!!!!!

A

Anoniem

Guest
pfffffffff jeetje wat was dat moeilijk zeg ... een nieuw thema bedenken, we hebben al zoveel leuke onderwerpen gehad....

maar naar veel denken, zoeken, onderhandelen etc etc ben ik er toch uitgekomen...

woorden zijn overbodig..

Zucht....................sommige foto's zijn zo mooi en hebben geen ondertiteling of omschrijving nodig, de foto zegt al meer dan genoeg

wbt emotionele betekenis of gewoon omdat hij zo ontzettend mooi, lief grappig  is..
alles mag en kan,.. .

ws wordt het keizen erg moeilijk,,, maar ja....de fotos zijn ws erg mooi om naar te kijken..

hier een foto van sophie... samen met opa..
ik vind hem echt zoooo mooi.... ...............................................

ps je mag foto's plaatsen tot dinsdag 20 september

echt een leuk idee........
wel moeilijk een keuze maken hoor want alle foto's zijn zo geweldig en mooi
maar heb deze maar uitgekozen..

annique die lekker bij opa ligt
de liefde die opa uitstraalt en annique die de geborgenheid en liefde duidelijk voelt

ze ligt normaal niet snel zo stil , dus dit vond ik zelf een erg speciaal moment

en wat ik zelf zo mooi vind is dat dit haar stiefopa is, die maakt geen onderscheid in zijn (bloedeigen kleinkinderen of hoe je dat ook zegt) en zijn stiefkleinkinderen ....... haar echte opa zou dit niet snel met haar doen........
dus dat maakt het voor mij nog extra speciaal

liefs sandra

Geen uitleg nodig dacht ik zo....
Groetjes, Marloes en Marly

Nog maar 3 foto's geplaatst en alle 3 al zo mooi.
Ik stem deze keer niet mee hoor, kan nooit kiezen zo!

Ga zelf ook nog DE foto zoeken en die plaats ik wel.

Wel even een kleine opmerking: Ik neem aan dat je foto's mag plaatsen tot 20 november? Ipv September haha.

Groetjes Kirsten

Dit is voor ons de allermooiste foto:

Een foto zegt meer dan 1000 woorden......

Groetjes van Cissy

Ik vindt dit een geweldige foto.

Dit is een vriendin van mij die zelf een dochtertje heeft verloren. Na een hele moeilijke periode (Tess was het eerste meisje dat na het verliezen van haar dochtertje werd geboren) kan ze nu intens genieten van Tess. Die twee zijn dol op elkaar.

Voor ons is dit dus een foto zonder woorden maar voor jullie heb ik er een kleine uitleg bij gedaan.
Liefs sandra

wow...je maakt het ons wel moeilijk hoor, hoe moeten we hier nou uit kiezen!!! dit wordt weer zo'n tranentrekker-rondje!! Mijn foto is niet zo emotioneel maar staat voor mij voor alles wat goed is; alles dat ik heb en alles waar ik niet zonder kan... Deze is gisterenmiddag gemaakt.....

Terug
Bovenaan