fotowedstrijd

Weer ff een ideetje gepikt van de buren  

Zullen we een fotowedstrijd houden? De foto van de winnaar plaatsen we dan op baybox.nl en wellicht dat de winnaar dan niet alleen eeuwige roem krijgt maar ook nog een leuke kadootje in de wacht kan slepen.

Dus:

1: plaats één foto van je kleintje in deze topic (plaatsen kan tot het einde van de maand)
2: daarna gaan we stemmen op de leukste foto
3: deze foto zal geplaatst worden op babybox.nl (of een ander site waar leuke prijzen te winnen zijn).

Ik zal de aftrap doen:

FF Loungen...

Groetjes,

Annemiek

Haha wat een lieve baby Bundy zo, die Rowan, leuk.
Ik kan helaas niet meedoen want fotografeer met rolletje maar ik stem wel mee (en nu kan ik in elk geval zeggen dat de mijne toch het knapste is, hihi).

Dus we gaan stemmen aan het eind van juli?
En dan stemmen we voor het algemeen belang zeg maar? Dus een vertegenwoordiger van met voorjaar 2007 forum? Die mag dan natuurlijk het evt. kado houden, maar we zenden de winnaar in als afgevaardigde van ons allemaal?
Dat lijkt me leuk.

Gr Irene

Hallo Irene,

Het klopt helemaal zoals jij het neerzet. De winnaar van hier wordt bij een fotowedstrijd elders op internet gezet en het eventuele kado mag de winnaar dan ook houden.

Groetjes,

Annemiek

he het is me eindelijk gelukt om een wat groter foto op te zetten, hoop niet te groot!

verder erg leuk idee!

Hier mij zoon Joshua gemaakt op de hete dag in mei....

grt suuz

Hmmmm, ik wilde de foto eigelijk groter laten zien maar opa en oma heb ik er toch maar even afgeknipt...weet niet wat hun ervan vinden om op het internet te staan namelijk.
Leuk idee zo'n wedstrijd....

Groetjes Monique

Terug
Bovenaan