Foundation en make up

Heyy meiden sinds ik zwanger ben kom nu in me 9de week fantastisch ❣?
Maar to the point ik gebruik altijd foundation en make up en sinds paar dagen brand heel erg alsof me gezicht in de brand staat als ik op smeer en nu heb ik schilferende gezicht.

Wie heeft dit nog meer ik wou me verloskundige bellen alleen ik kan ze ook niet 24.7 bellen dus ik dacht meiden hier zijn ook zwanger meschien hebben die het zelfde

Hooi, 
Herkenbaar dat je gezicht minder kan hebben. Mijn hele lichaam trekt bepaalde producten een stuk slechter. 
Bij de zwangerschap van mijn dochter was ik geabonneerd op een goodiebox. Maar alles wat ik gebruikte, was vreselijk.. mijn huid trok niets meer. 
Is na de zwangerschap weer over gegaan. Ik zou even minder of niets gebruiken. Of even zoeken naar iets voor gevoelige huid. Wellicht niet het antwoord dat je wilt maar je hormonen veranderen alles. 
En dit lijkt me inderdaad niet een "spoed" vraag voor de verloskundige ? je kan het opschrijven om te vragen bij een controle afspraak... 
Groetjes 

Ja, sinds ik zwanger ben heb ik veel meer last van eczeem en droge huid dan normaal. Nu ook droge plekken in mijn gezicht. Bepaalde crèmes irriteren inderdaad mijn huid. Volgens mij kun je er niet veel meer tegen doen dan goed hydrateren, vette crèmes, niet te heet en te lang douchen en niet te veel zeep. En als je er last van blijft houden, kun je het altijd nog met de verloskundige bespreken!

Ja hier ook mega gevoelige huid, was wel al een beetje zo voor de zwangerschap, maar nu is het helemaal erg. Mijn tip: vermijd vooral parfums in allerlei cosmetica. En gebruik zo veel mogelijk producten op waterbasis!

Wat bij mij wel enorm helpt voor mijn huid te verzorgen nu is gewoon nivea. Eigenlijk ook gewoon geen foundation meer nodig sinds ik het gebruik terwijl ik voor de zwangerschap eigenlijk wel last had van rode vlekken om mijn wangen.

Terug
Bovenaan