fout getest????

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

daar ben ik weer
nu al 1 week en 2 dagen overtijd
heb vanmorgen een testje gedaan,was negatief
maar heb een stille hoop dat ik hem fout gedaan heb want het streepje dat hij gelukt is kwam er pas na ongeveer een 0,5 / 1 minuut te staan
weet het ook even niet meer
voel me echt een beetje zwanger , gespannen borsten , pijn in mn liezen en spierpijn in mn buik,en ontzettend moe,veel plassen.
zal me lichaam me dan echt voor de gek houden??
voel me ook niet dat ik ongesteld moet worden en normaal merk ik dat wel
wat denken jullie of wie heeft dit ook gehad
wie heeft er ook een negatieve test gehad en toen toch zwanger geweest
ik heb er niet echt hoop meer in en weet ook niet zo goed wat ik hier mee aan moet

hoi,

bij was ie de is de eerste 2x   ook negatief!!! maar toen heb ik en keer getest met clearblue en dat was een vette +

xxx
kapster23
5 weken en 4 dagen

hey meid,
vang nog wat extra glittertjes , wij duimen allemaal heeeeeeel hard en jij doet over 3 daagjes nog eens een testje en dat moet dan echt posi zijn hoor!!!
veel liefs tamaar

lastig hoor....

ik vind het ook heel moeilijk om te weten wat echt is en wanneer je lichaam je in de maling neemt.
Ik vrees voor je dat je even moet afwachten en over een paar dagen maar weer testen als er geen duiveltjes verschenen zijn.

Ik hoop voor het beste en duim voor je

ja qg, ik weet het ook niet. Ik had de vorig keer (mk gehad) 4 testen er tegen aangegooid.

1 van etos positief
2 van predictor (wat een rot test, 2 keer negatief dus)
1 van apotheker (en die was weer positief)

Die van de apotheker heb ik ook weer gebruikt om na de mk te controleren. Zijn echt goede testen.

Dus je weet het maar niet
duim voor je

groetjes talke

Terug
Bovenaan