Fout met vaccineren CB

<p>Dag allemaal,</p><p>Ik ben vandaag gebeld met de mededeling dat het CB “per ongeluk” bij de tweede vaccinatie de BMR prik gegeven heeft i.p.v. de DKTP. En of wij deze zsm alsnog willen halen en daarna binnen twee weken moet onze zoon ook al zijn derde vaccinaties hebben. Ik ben absoluut voor vaccineren en ik wil ze ook geven. Maar drie keer vaccineren in 4 weken vind ik heel veel. </p><p>Daarbij ben ik al het vertrouwen kwijt in het CB. Ik heb ik al een klacht hier tegen lopen omdat zij heel lang andere klachten genegeerd hebben waarvoor ik nu bij een neuroloog loopt met onze zoon. Ik ben erg boos op het CB. Wij gaan een juridische procedure opstarten.</p><p>Zijn er meer ouders die dit mee hebben en gemaakt? En hoe is het bij jullie verder gegaan? Hebben jullie door gevaccineerd of gewacht? </p><p> </p>
 
Eigenlijk ben ik tégen vaccineren maar heb mijn zoontje wel laten vaccineren, omdat mijn vriend het wel graag wou en hij ook wat te zeggen heeft.
Maar ik zou zeggen, lekker laten zo. Ik zou hem hem echt geen 3 keer laten vaccineren in 4 weken! Tis niet eens nodig die troep.


Gewoon zo laten, en volgens het gewone schema weer verdergaan.
 
Terug
Bovenaan